آلگری: نیمی از یوونتوس است که در نظر دارم

مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس مدعی شد بازیکنان مصدوم دلیل اصلی ناکامی این تیم در ابتدای فصل بودند.

آلگری: نیمی از یوونتوس است که در نظر دارم

در حال حاضر می دانم که ما کسی را نداریم که بتواند در 30 متر آخر خلاقیت داشته باشد و برای این کار پوگبا و دی ماریا را وارد زمین کردیم. چیزی در ترکیب تیم کم است و خیلی زود متوقف می شویم، اما وظیفه من است که این وضعیت را بهتر کنم. ما هر روز برای اصلاح این شرایط کار می کنیم، اما اغلب آنها خطاهای فنی هستند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بیانکونری ها فصل را خوب شروع نکرده اند، آنها در دو بازی افتتاحیه گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن و بنفیکا شکست خورده اند و در لیگ در رده هشتم سری قرار دارند. یک میز بعد از 6 هفته بسیاری از هواداران خواهان اخراج آلگری هستند، اما دستمزد بالا و قرارداد طولانی او در حال حاضر چنین چیزی را بعید می کند. در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل مونزا، مکس آلگری درباره دلایل ناکامی اخیر یوونتوس صحبت کرد.


سرویس خبر شماره: 1844103
26 سپتامبر 1401 در 5:17 ب.ظ
413 امتیاز خبر

0نقطه نظر

مکس آلگری گفت: “من واقعاً بابت این وضعیت متاسفم و اغلب به این فکر می کنم که آیا اشتباه کردم یا نه. اولین پاسخی که به ذهن می رسد این است که به وضعیت یوونتوس متفاوت نگاه می شد. قرار بود آدرین رابیو باشد. لئاندرو پاردس و پل پوگبا، پوگبا در هافبک و مانوئل لوکاتلی به عنوان تعویض اول، آنخل دی ماریا و فدریکو کیزا در جناحین و دوسان ولاوویچ در پست مهاجم مرکزی.

اما نباید فراموش کرد که فوتبال مجموعه ای از فانتزی های فردی است. در دیدار مقابل بنفیکا در دقایق پایانی دی ماریا وارد زمین شد و در نهایت بازیکنی در یک سوم دفاعی حریف داشتیم. امروز حتی نمی دانم با چه بازیکنانی به مونزا خواهیم رفت و البته فقط باید این بازی را ببریم. من هیچ جایگزینی ندارم و مشتاقانه منتظر تعطیلات ملی هستم زیرا پس از آن حداقل سه بازیکن بهبود یافته اند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

پی اس جی هفته گذشته یک گل عقب افتاد، سپس لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار گل زدند، نه هر بازیکنی. کیفیت همیشه به بازیکنان مربوط می شود، نه تاکتیک ها. یک مدیر خوب باید ابتدا به فکر بازیکنان باشد و من در حال حاضر دقیقا نیمی از تیم اصلی ام را در اختیار دارم. امروز بازیکنان به فکر خود نیستند، بلکه اطاعت می کنند و شرایط را تفسیر نمی کنند که ساده ترین راه حل است.