آلگری: پوگبا از دست من عصبانی است!

انتقال احتمالی پل پوگبا به یوونتوس در تابستان؟ در بازار امروز، صحبت در مورد پل پوگبا یا چیزی شبیه به آن منطقی نیست. او بازیکن منچستریونایتد است و نمی دانم سال آینده در کدام تیم بازی خواهد کرد. من و پوگبا رابطه خوبی با هم داریم، اما در حال حاضر منطقی نیست در مورد بازار صحبت کنیم و فقط باید به اهداف خود فکر کنیم. البته پل پوگبا از دست من عصبانی است زیرا من همیشه او را در بسکتبال شکست می دادم.



مجله اخبار فوتبال خارجی
سرویس خبر شماره: 1813812 |
14 مارس 1400 در 17:31 |
1,166 |

0نظرات

بی معنی است که در مورد او صحبت کنیم.

هر چه به پایان فصل نزدیک‌تر می‌شوید، زمان ریکاوری کوتاه‌تر می‌شود و امتیازها اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. ما هم در کورس عقب هستیم، بنابراین باید تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام دهیم و بازیکنان یوونتوس بدون اینکه بتوانند استراحت کنند در این مسیر هستند.

احتمال بردن اسکودتو؟ ذهنیت باشگاه همیشه این است که برای اهداف بزرگتر بجنگد و همه ما در این مورد موافق هستیم. اما مسائل ریاضی نیز وجود دارد که به نمره و رتبه بستگی دارد. اگر آتالانتا بتواند تورینو را شکست دهد پنجم می شویم و تکرار می کنم که امتیاز لازم برای کسب اسکودتو 84 است.

قرارداد پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد با این باشگاه در پایان فصل به پایان می رسد و یوونتوس معتقد است که در حال مذاکره برای جذب مجدد این بازیکن پس از 6 سال است. در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردا یوونتوس و اسپانیا، مکس آلگری در این باره صحبت کرد و البته مدعی شد که تنها هدف بیانکونری ها کسب پیروزی در ادامه فصل بوده است.

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، از اظهار نظر درباره شایعات مبنی بر انتقال پوگبا به او خودداری کرده است.

الجزایر در چهار بازی اخیر خارج از خانه پیروز شده است، آنها تیمی هستند که فوتبال بازی می کنند و همیشه سه بازیکن در خط حمله دارند. بازی ها با پیشرفت فصل سخت تر می شوند، ورزشگاه فردا تقریباً پر می شود و هواداران نیز این بازی را خواهند داشت. برای کمک به ما.