آلگری: یوونتوس نیازی به بازسازی کامل ندارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوونتوس شب گذشته در هفته سی و چهارم لیگ ایتالیا مقابل ساسول به برتری 1-2 مقابل این تیم دست یافت.
این برد آنها را با یک امتیاز کمتر از ناپولی در رده سوم قرار داد و امید آنها را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان فصل آینده کاهش داد، به خصوص که رم در این هفته مغلوب اینتر شد.
آلگری پس از بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: این یک برد مهم در جدول بود. ساسولو خیلی خوب بازی کرد. در نیمه اول کمی کند بودیم و آنها به راحتی توانستند از ما سبقت بگیرند. در نیمه دوم بهتر عمل کردیم. جای چند بازیکن تیم خالی بود.»


سرویس خبر شماره: 1821440 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 09:18 |
535 امتیاز خبر|

0نظرات

مکس آلگری سرمربی یوونتوس مدعی است که تیمش در بازی مقابل ساسولو تنها به یک امتیاز رضایت داده است.

وی با اشاره به شرایط بازیکنانش در این بازی گفت: همه پس از بازی میان هفته در کوپا ایتالیا خسته بودند و فقط می توان از بازیکنان تشکر کرد. الان فاصله خوبی با تیم پنجم داریم. ما یک امتیاز از ناپولی عقب هستیم و باید به تلاش خود ادامه دهیم تا بتوانیم در جمع چهار تیم برتر جدول قرار بگیریم.
سرمربی ایتالیایی با اشاره به عملکرد تیمش افزود: سعی می‌کردم به تساوی برسم چون حتی یک امتیاز برای ما در اینجا بسیار مهم بود، زمان‌هایی بود که این تیم آماده بود و گاهی اوقات خوب نبود. خسته هستم و گرفتن نتیجه خوب در اینجا کار آسانی نخواهد بود.”
سرمربی یوونتوس درباره مصدومیت ها و غیبت های متعدد بازیکنانش گفت: ما ماه ها را بدون بازیکنانی که زیاد می دویدند، مانند چیهواهوا، مک کین و آرتور رفتیم. ما باید به تلاش خود ادامه دهیم و در پایان فصل دو یا سه بازیکن اضافه کنیم، اما لازم نیست همه چیز را خراب کنیم و از نو شروع کنیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی