آل کثیر: آنقدر گل می زنم که آقای گل شوم


سرویس خبر شماره: 1847858
20 اکتبر 1401 @ 7:19 ب.ظ
42 هزار |

11نقطه نظر

مهاجم فجرسپاسی شیراز می گوید هدفش آقای گلی لیگ یک خواهد بود.

آل کثیر: آنقدر گل می زنم که آقای گل شوم

وی در خصوص به ثمر رساندن 11 گل فجر گفت: این نتیجه حاصل کار تیمی و تاکتیک همه بازیکنان است. در نیمه اول پنج گل زدیم و در نیمه دوم آنها خسته بودند و نمی توانستند بازی کنند. حریف روز قبل از بازی با ما بازی کرده بود و تمام تاکتیک هایی را که در زمین تمرین کرده بودیم به کار بردیم.

به گزارش مجله اخبار فوتبال، فجرسپاسی شیراز روز گذشته در هفته هشتم لیگ آزادگان به مصاف امید وحدت مشهد رفت و با 11 گل این تیم را شکست داد. علی آل کثیر مهاجم تیم فجر در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود. و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی در لیگ کسب کنیم و به روند خوب خود ادامه دهیم.

وی درباره کیفیت بازی های لیگ برتر توضیح داد: لیگ برتر تفاوت چندانی با لیگ برتر ندارد و تنها تفاوت آن اسم است.

آل کثیر که چهار گل از یازده گل تیمش را به ثمر رساند، درباره گل خود در لیگ آزادگان گفت: من به لیگ یک آمدم تا آقای گل شوم و البته دوست دارم به تیمم کمک کنم تا به جایگاه واقعی خود بازگردد.

وی در پایان درباره کارش با مهدی رجب زاده گفت: من از آن دسته بازیکنانی هستم که دوست دارم با سرمربی ای که مهاجم بود کار کنم. آقای رجب زاده کار با مهاجم را بلد است. او فوتبالیست بزرگی است و کار کردن با او لذت بخش است.



مجله اخبار فوتبال داخلی