آل کثیر در دربی حضور نخواهد داشت

مهاجم جنوبی پرسپولیس هنوز اعتراف نکرده است که مصدومیت رباط صلیبی او نیاز به عمل جراحی دارد که شاید بزرگترین مصدومیت باشد.


سرویس خبر شماره: 1815339 |
23 اسفند 1400 ساعت 19:31 |
2003 |

1نظرات

با وجود عملکرد عجیب در تمرینات؛

با گذشت بیش از دو ماه از این مصدومیت، او همچنان از تمرینات خود شایعاتی مبنی بر عدم مواجهه با پارگی رباط صلیبی و احتمال بازگشت زودهنگام خود را منتشر می کند. اما چیزی که کاملاً مشخص است این است که عیسی آل کثیر مطمئناً از رباط صلیبی آسیب جدی دیده است اما عضلات قدرتمند او مانع از نشان دادن عمق مصدومیت او می شود. همین موضوع باعث شد تا در تمرینات و حتی لگد زدن بدون مشکل کار را دنبال کند. در همین راستا حتی شایعاتی نیز در مورد نحوه رسیدگی به آن منتشر شد که البته به دلیل عدم مستندسازی در این گزارش به آن نمی پردازیم.

بر اساس این گزارش، عیسی آل کثیر که فصل گذشته به پرسپولیس پیوست و ستاره این تیم در لیگ قهرمانان اروپا در راه صعود به نیمه نهایی لقب گرفت، پس از آن دچار افت شدیدی شد و 6 ماه محروم شد. مهاجم سرخپوشان جنوبی پس از بازگشت خاطره شیرین دیگری را برای هواداران این تیم زنده کرد و توانست با گلزنی در دربی محبوبیت بیشتری در بین هواداران این تیم کسب کند. آنچه او را به بازگشت به ترکیب و فهرست این روزها برای بازی دربی واداشت، بیش از هر زمان دیگری ضروری است. اما مصدومیت او در 27 دی مقابل شهر خودرو و غیبت بیش از دو ماهه او باعث شد تا کادرفنی نتواند درخواست های او و اصرار او برای بازگشت را پیگیری کند و باید او را غایب همیشگی دربی حساس دانست. پنج شنبه.



مجله اخبار فوتبال داخلی

عیسی آل کثیر در بازی برگشت سرخپوشان مقابل شهر خودرو در مشهد مصدوم شد و پس از آن ابتدا با پارگی رباط صلیبی مواجه شد. اما با گذشت چندین هفته از این حادثه، او هنوز آمادگی ذهنی برای عمل جراحی ندارد و مدعی است که می تواند شرایط را برای تمرین و مسابقه فراهم کند.

مشکل اصلی این است که پس از انتشار عکس های مربوط به تمرینات پیش از دربی این بازیکن با سایر بازیکنان و البته شوت جالب او، شایعات درباره احتمال بازگشت او به لیست بازیکنان برای بازی دربی قوت گرفت. این موضوع از سوی نزدیکان به باشگاه پرسپولیس به ویژه کادر فنی به شدت تکذیب می شود و مدعی هستند با وجود تعصبات و خواسته های این مهاجم، به دلیل نگرانی از آینده و خطرات ناشی از این خطر، او را پذیرفته اند. آنها قطعا به درخواست حمایت پاسخ خواهند داد.تیم دربی “نه” بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با گذشت کمتر از 72 ساعت از دربی حساس پرسپولیس و استقلال، انتشار فیلم هایی مبنی بر شوت و تمرین عیسی آل کثیر شایعاتی مبنی بر آماده شدن او برای این دیدار حساس که هفته را تدارک می بیند، ایجاد کرده است.