آماده باش برای ربیعی تا فریم سازهای سابق مس

گادوین منشا که در دو فصل اخیر با وجود چند پیشنهاد امتیاز خوبی کسب کرده بود، قراردادش را با مس رفسنجان تمدید کرد تا او در این فصل هم برای نارنجی ها گلزنی کند. با این حال او پس از 10 هفته موفق به زدن یک گل نشد. لوسیانو پریرا دیگر مهاجم معروف مس که در این فصل از فولاد به مس رفت، تنها یک بار گلزنی کرده است.

یکی از مواردی که ربیعی باید در تمرینات این هفته مدام روی آن کار کند، دقت مهاجمان او در زدن توپ های پایانی است. تیم او قطعا کار سختی مقابل سپاهانی خواهد داشت که گلزنی برایش مثل آب خوردن است. برای رویارویی با چنین تیم‌هایی با سبد در زمین به مهاجمانی نیاز دارید که از هر فرصتی نهایت استفاده را ببرند و شیمبا و منشا با توجه به تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای که دارند مطمئناً از این موضوع آگاه هستند و همه روی درخشش مقابل آنها تمرکز کرده‌اند. سپاهان چرخید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مس رفسنجان با وجود اینکه یکی از بهترین زوج های هجومی لیگ برتر بوده، در 10 هفته اخیر تنها موفق به زدن 5 گل شده است. ربیعی با حضور شیمبا و منشا قطعا انتظارات بسیار بیشتری از فاز تهاجمی تیمش دارد و این سهم هنوز محقق نشده است. مهاجمان خارجی من که اکثر تیم های لیگ برتری گل هایشان را زده اند، خود را برای رویارویی با تهاجمی ترین قسمت فصل آماده می کنند.

سپاهان که به همراه گلگهار با زدن 15 گل بهترین خط حمله لیگ تا به اینجای کار محسوب می شود، جمعه در چارچوب هفته یازدهم میهمان مس رفسنجان است. این دیدار می تواند نقطه شروع خوبی برای اوج جفت خط حمله مسی باشد. زوجی که با هم فقط یک گل به ثمر رساندند!


سرویس خبر شماره: 1849923
03 نوامبر 1401 ساعت 00:24 |
486

0نقطه نظر

آیا موتور گلزنی شیمبا و مینشا مقابل سپاهان روشن می شود؟

تیم هجومی مس رفسنجان علیرغم انتظارات زیاد تاکنون موفق به گلزنی نشده و به دنبال پایان دادن به آن شرایط در دیدار حساس این هفته مقابل سپاهان است.

آماده باش برای ربیعی تا فریم سازهای سابق مس