آماده ترین ستاره تیم پرسپولیس کهکشانی ها / دلیل اصرار یحیی برای جذب بازیکن مشخص شد

سعید صادقی در حالی که مهدی ترابی به دلیل مصدومیت غایب بود در دیداری دوستانه مقابل تیم پیکان به میدان رفت و به همین دلیل ساده توانست در پست اصلی مورد نظر خود بازی و اجرا کند! پست مورد نظر صادقی هافبک و وینگر چپ است اما در بازی تدارکاتی قبلی مقابل تیم امید پرسپولیس، او و مهدی ترابی مجبور شدند به طور متناوب در سمت راست و چپ خط دفاعی قرار بگیرند. در غیاب مهدی ترابی شنیدیم که سعید صادقی در چند نوبت با دریبل ها و نفوذهای خود باعث ایجاد مزاحمت برای مدافعان پیکان شده است.

اگر صادقی همان صادقی باشد که فصل گذشته سیرجان زده بود، می تواند پرسپولیس را قهرمان کند و در جام جهانی پیراهن تیم ملی را بر تن کند. باور نمی کنید تمرینات اخیر پرسپولیس و بازی های دوستانه از جمله دیدار با تیم پیکان را از یحیی گل محمدی و تماشاگران بپرسید!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

آقای پاس گل فصل گذشته در تیم کهکشانی (نام جدید پرسپولیس!) تمرین کرد و طوری توپ را زد که انگار سال ها پیراهن این تیم را بر تن کرده است. شاید کمتر کسی فکرش را می کرد که یحیی گل محمدی اینقدر برای خرید سعید صادقی در فصل نقل و انتقالات اصرار داشته باشد، اما این بازیکن 27 ساله در تمرینات آماده نشان داده است تا بی دلیل به همه ثابت کند که سلطان نقل و انتقالات است. منتسب نیست!

با توجه به آمادگی خوب سعید صادقی در تمرینات، یحیی گل محمدی برای درخشش این بازیکن در فصل آینده خوشبینتر شده است.