آماده سازی دانش آموز مصدوم برای فینال


سرویس خبر شماره: 2049034
27 ژوئن 1403 در 3:07 ب.ظ.
6.2 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

4 روز برای بالا آوردن یک فنجان دیگر.

حتی اگر محمد دانشگر هنوز بهبود نیافته باشد، به ناچار در فینال جام حذفی بازی خواهد کرد.

آماده سازی دانش آموز مصدوم برای فینال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سال جدید برای سپاهان در شرایطی آغاز شد که در عرض چند روز باید دو بازی بسیار سخت را مقابل تراکتورسازی در تبریز و صنعت نفت در آبادان برگزار می کردند. دو دیداری که سپاهان نتوانست بیش از یک امتیاز از این دو بازی بگیرد و مشکل دیگر مصدومیت دانشگر از کتف بود که او را تا پایان فصل از برنامه های کادر فنی دور نگه داشت.

اما این تهدید در اردوی سپاهان به فرصت تبدیل شد و دو نفره هادی محمدی و سیاوش یزدانی توانستند روزهای درخشانی را در کنار هم تجربه کنند و به دفاع تیمشان قدرتی بدهند که حتی در روزهای اوج این تیم در هفته های ابتدایی نیم فصل اول آنها را در لیگ بیست و سوم ندیده ایم.

در ادامه این روند زوج هادی محمدی و سیاوش یزدانی توانستند نمایش چشمگیر و نفس گیر دیگری را در کنار هم به نمایش بگذارند و در این بین هادی محمدی در پیروزی 2-1 تیمش مقابل گل گهر با دو ضربه سر دیدنی از طلای پوشان اصفهانی عبور کرد. از 11 سالگی به فینال مسابقات برسید.

2044260

یکی دیگر از اتفاقات مهم این دیدار دریافت کارت زرد هادی محمدی در دقیقه 55 بود که به دلیل کارت زردی که مقابل استقلال ملاثانی دریافت کرد، فینال را از دست داد.

در این شرایط و در حالی که محمد دانشگر هنوز نتوانسته مصدومیت خود را برطرف کند و با درد در تمرینات کار خود را دنبال می کند، چاره ای جز حضور در مسابقه ای با فشار بالا و رویارویی با مهاجمان مس از جمله سجاد شهبازادا ندارد. میشن به عنوان زوج جدید سیاوش یزدانی ظاهر می شود.

عکس ها: وحید مومن زاده

مجله اخبار فوتبال داخلی