آماده سازی عجیب انگلیسی ها برای یورو: انتقال به چمن ومبلی!


سرویس خبر شماره: 2048670
26 ژوئن 1403 ساعت 5:20 ق.ظ.
539 امتیاز خبر

2نقطه نظر

اتحادیه فوتبال انگلیس برای افزایش شانس سه شیرها در یورو 2024 دست به اقدامی عجیب زده است.

آماده سازی عجیب انگلیسی ها برای یورو: انتقال به چمن ومبلی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی انگلیس برای حضور در یورو 2024 در اردوی آماده سازی خود در بلانکنهاین آلمان مستقر شده است. مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس زمین چمن ومبلی را به آلمان منتقل کردند تا بازیکنان در ومبلی احساس راحتی بیشتری کنند. استادیوم در لندن. هدف از این حرکت، عادت دادن بازیکنان به شرایط زمین ومبلی و افزایش شانس انگلیس برای قهرمانی است.

این تصمیم چند ماه قبل از ورود این تیم به آلمان با دقت گرفته شد. با زمین تمرینی مشابه ومبلی، بازیکنان به راحتی می توانند بین جلسات تمرینی و مسابقات رسمی خود را تطبیق دهند. این توجه به جزئیات بخشی از استراتژی گسترده‌تر فدراسیون فوتبال برای کمک به این تیم برای کسب اولین جام مهم خود از سال 1966 است.

شرکت تجهیزات ورزشی «هارود اسپورت» نیز در آماده سازی تیم ملی انگلیس برای حضور در یورو 2024 نقش آفرینی کرد، این شرکت مستقر در لوستفت انگلیس سابقه همکاری طولانی مدت با اتحادیه فوتبال انگلیس را بر عهده داشت و مسئولیت ارائه این مسابقات را بر عهده داشت. اهداف و تجهیزات تمرینی تیم آلمان.

2043665

کوین آتون، مدیر فروش و بازاریابی Harrod Sports، گفت: “ما همچنین در طول مسابقات در محل خواهیم بود و همچنین به تیم ملی انگلیس در رفع نیازهای آنها کمک کرده ایم. سعی کردیم اهداف و تجهیزات مطابق با استانداردهای مورد نظر سرمربی را برای استفاده در اردو به آلمان منتقل کنیم. چندین گل به آلمان فرستاده شد تا بازیکنان انگلیسی تمرین کنند. آخرین باری که یورو در آلمان برگزار شد، انگلیس در اردوگاهی به نام بادن-بادن مستقر بود و ما همین کار را احتمالاً بیش از 10 یا 15 سال پیش انجام دادیم.

اولین بازی انگلیس در یورو 2024 برابر صربستان در تاریخ 16 ژوئن در ورزشگاه آرنا اشپیلکه برگزار خواهد شد. این دیدار زمینه را برای عملکرد تیم در طول مسابقات فراهم می کند و پس از آن در ده روز آینده دیدارهایی با دانمارک و اسلوونی برگزار می شود. هواداران انگلیسی امیدوارند تلاش های اتحادیه فوتبال انگلیس به ثمر بنشیند و هری کین و هم تیمی هایش بتوانند به مرحله نهایی این رقابت ها راه پیدا کنند.

مجله اخبار فوتبال خارجی