آماری که نشان می دهد چرا یورگن کلوپ مراقب ویرجیل فن دایک است – باشگاه لیورپول

کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود در روز جمعه، پیش از سفر به استون ویلا در روز باکسینگ دی، نگرانی های خود را در مورد سوء استفاده از بازیکنان در یک برنامه “واقعا سخت” توضیح داد.

او به خبرنگاران گفت: “برای بازیکنانی که در طول جام جهانی بازی های زیادی انجام دادند، کل سال فوق العاده شدید خواهد بود.”

داروین نونز در امارات متحده عربی دوباره به تیم ملحق شد و پنجشنبه شب در اتحاد شروع کرد، در حالی که جردن هندرسون و فابینیو هر دو مقابل سیتی از روی نیمکت بیرون آمدند.

در همین حال، آلیسون (2544) چهارمین لیست است، اگرچه غیبت او در هفته بیشتر به دلیل ترجیح کائویمهین کلهر به عنوان دروازه بان جام کارابائو بود.

انتظار می رود فن دایک روز دوشنبه برابر ویا به بازی بازگردد، احتمالاً در کنار جوئل ماتیپ، که پس از بازگشت به سیتی، 90 دقیقه بازی کرد.

همانطور که توسط انجمن مطبوعات فاش شد، از طریق بی بی سی اسپورتاین در حالی است که فان دایک در این فصل سومین دقایق بازی را برای باشگاه و تیم ملی نسبت به سایر بازیکنان لیگ برتری انجام داده است.

برای فن دایک، که در مرحله یک چهارم نهایی با هلند شکست خورد، این روند صبورانه‌تر بوده و مدافع میانی تنها روز چهارشنبه به تمرینات بازگشته است.

دوحه، قطر - شنبه، 3 دسامبر 2022: ویرجیل ون دایک هلندی پس از بازی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال قطر 2022 بین هلند و ایالات متحده آمریکا در ورزشگاه بین المللی خلیفه جشن می گیرد.  هلند 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لیورپول، انگلستان - شنبه، 3 سپتامبر 2022: ویرجیل ون دایک از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین اورتون اف سی و لیورپول اف سی، بیست و چهل و یکمین دربی مرسی ساید، در گودیسون پارک.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

اما برای ابراهیما کوناته، تا دیدار لستر در 30 دسامبر که دوباره به هم تیمی هایش در لیورپول می پیوندد، نخواهد بود.

تنها هری کین از تاتنهام (2735) و هوگو لوریس (2708) نسبت به مدافع لیورپول (2698) در نیمه اول فصل، زمان بیشتری را در زمین بازی کرده اند.

ما باید ببینیم که چگونه با آن برخورد می کنیم و در مورد تمام اطلاعاتی که به دست می آوریم واقعاً مراقب خواهیم بود، اما در حال حاضر، همه باید خوب باشند.”

آنها اکنون سه یا چهار بازی دیگر در یک برنامه کاملاً فشرده دارند. واقعاً، واقعاً، واقعاً سخت است.

در همین حال، آلیسون و ترنت الکساندر-آرنولد در تمام هفته در جلسات تمرینی شرکت کرده‌اند، و دومی در اواسط هفته تنها به دلیل بیماری که او را حذف می‌کند، در صف حضور بوده است.

کلوپ در طول اردوی تمرینی لیورپول در دبی و سپس شکست کارابائو در منچسترسیتی، بر ادغام مجدد پنج نماینده خود در جام جهانی نظارت کرده است.

برخلاف پنج نفر دیگر که زودتر از جام جهانی حذف شدند، یورگن کلوپ با بازگشت ویرجیل فن دایک به میادین رویکرد محتاطانه ای را در پیش گرفته است.

این بازیکن فرانسوی که در فینال مقابل آرژانتین حضور داشت، پس از ویا به تمرینات باز خواهد گشت.

https://www.thisisanfield.com/2022/12/the-stats-that-show-why-jurgen-klopp-is-being-careful-with-virgil-van-dijk/ منبع: