آمار از پیروزی استقلال خبر می دهد/ کینه قلعه نویی از تاریخ جنجالی/ ساپینتو راه مجیدی و فخری را ادامه می دهد؟

* بازی جنجالی و رای کمیته انضباطی!

آخرین پیروزی در تهران

اما در بازی رفت فصل گذشته این دو تیم پس از 90 دقیقه به تساوی بدون گل دست یافتند اما شکایت استقلالی ها مبنی بر غیرقانونی بودن بازیکن گابنی در تیم گهر سیرجان باعث رای گیری کمیته انضباطی شد. برای استقلال 3-0 برد تا در این دیدار با نتیجه 3-0 نام استقلالی فرهاد مجیدی در جدول باشد.

آخرین دیدار این دو تیم، بازی برگشت فصل گذشته استقلال در تهران مقابل گل گهر سیرجان بود. بازی ای که کوین یاماگا در دقیقه پنجم وقت اضافه نیمه اول و 89 از روی نقطه پنالتی هر دو گل استقلال را در هفته بیست و یکم لیگ برتر استقلال به ثمر رساند و مجیدی و تیمش جهشی بزرگ به قهرمانی را کسب کند.

چهارمین دیدار این دو تیم، بازی برگشت لیگ برتر بیستم بود. دیداری که استقلال در چارچوب هفته بیست و چهارم باز هم با نتیجه دو بر صفر پیروز شد. مرادمند در دقیقه 12 و مهدی پور در دقیقه 19 هر دو گل های استقلال را به ثمر رساندند و باز هم مجیدی به عنوان برنده مقابل استادش زمین را ترک کرد.

سومین بازی اخیر این دو تیم، بازی نیمه نهایی جام حذفی دو فصل پیش بود که استقلال با نتیجه 2-1 پیروز شد. شاگردان مجیدی در این دیدار به مصاف گل گهر سیرجان رفتند و پس از نود دقیقه توانستند به دیدار فینال راه یابند. در این بازی شاگردان فرهاد مجیدی با یک گل از حریف خود عقب افتادند اما وریا غفوری در دقایق 72 و 82 از روی نقطه پنالتی دو گل به ثمر رساند تا ژنرال در فینال حذف شود.

آمار از پیروزی استقلال خبر می دهد/ کینه قلعه نویی از تاریخ جنجالی/ ساپینتو راه مجیدی و فخری را ادامه می دهد؟

اما مروری بر 5 بازی اخیر این دو تیم نشان می دهد که استقلالی ها در هر 5 بازی موفق شدند حریف خود را شکست دهند و هر سه امتیاز را از دروازه گهر سیرجان بگیرند یا این تیم را در جام حذفی حذف کنند.

پنجمین دیدار اخیر این دو تیم در سیرجان نیز با پیروزی شاگردان محمود فکری به پایان رسید. بازی هفته نهم که واریا غفوری در دقیقه 8 از روی نقطه پنالتی گل اول را به ثمر رساند و مهدی قیدی در دقیقه 14 گل دوم را به ثمر رساند تا استقلال با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی برسد.

*برنده شدن در فینال پلی آف

آمار از پیروزی استقلال خبر می دهد/ کینه قلعه نویی از تاریخ جنجالی/ ساپینتو راه مجیدی و فخری را ادامه می دهد؟

توجه داشته باشید؛ دیدار این دو تیم روز شنبه 18 مهرماه ساعت 18:30 در ورزشگاه شهر سیرجان برگزار می شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

با این شرایط و 5 برد متوالی اخیر استقلال مقابل گل گهر سیرجان، به نظر می رسد این دیدار افتخاری برای امیر قلعه نویی و شاگردانش باشد. علاوه بر این، آنها همچنان عصبانی هستند و از استقلال به خاطر شکایتی که استقلال از این بازیکن گابنی در فصل گذشته ارائه کرده بود، عصبانی هستند. باید دید ساپینتو می تواند به بردهای اخیر استقلال با مجیدی و فکری مقابل قلعه نویی ادامه دهد یا خیر.

فکری هم ژنرال را زد

کینه بازیکن گابنی

مجیدی باز هم دو گل دیگر!

این دو تیم این بار با 2 ویژگی متفاوت مقابل هم قرار می گیرند. یکی زیر نظر سرمربی اروپایی که عنوان قهرمانی فصل گذشته را به دست آورد و دیگری زیر نظر پرافتخارترین سرمربی لیگ برتری که اتفاقا یک فوتبالیست هم هست.» استقلال و البته خاطره خوبی از فصل گذشته و بازی ندارد. مقابل استقلال