آمار زلاتان ابراهیموویچ در جام جهانی؛ فاجعه!

چهار سال بعد او دو فصل در لیگ ایتالیا حضور داشت و قرار بود پس از رسوایی کالچوپولی یوونتوس را ترک کند و به اینتر بپیوندد. زلاتان این بار سه بازی در جام جهانی آلمان انجام داده است اما باز هم در سه بازی مقابل ترینیداد و توباگو، پاراگوئه و آلمان موفق به گلزنی نشده است.
او در سال 2018 از تیم ملی کشورش خداحافظی کرد و در همان سال تیم ملی سوئد با پیروزی مقابل ایتالیا در مرحله پلی آف، سهمیه حضور در جام جهانی روسیه را به دست آورد اما سرمربی این تیم حاضر به استفاده نشد. زلاتان در تیمش
این بازیکن 40 ساله به زودی باید بدون گلزنی در جام جهانی از فوتبال داخلی خداحافظی کند و تنها 5 بازی برای تیم ملی کشورش انجام داده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی سوئد با قبول شکست مقابل لهستان در پلی آف جام جهانی 2022 قطر از راهیابی به این رقابت ها بازماند.
ابراهیموویچ اکنون باید بدون حضور در جام جهانی که پاییز امسال در قطر برگزار می شود به فوتبال خود پایان دهد. او پیش از این تنها دو بار در جام جهانی در سال های 2002 و 2006 حضور داشته است.
تیم ملی سوئد از مرحله گروهی جام جهانی 2002 آرژانتین را حذف کرد و به مرحله بعد راه یافت اما در مرحله یک هشتم نهایی مغلوب سنگال شد و حذف شد.
ابراهیموویچ در آن زمان تنها 20 سال داشت و برای باشگاه هلندی آژاکس بازی می کرد. این مهاجم موفق شد دو بار برای تیم ملی کشورش در این رقابت ها به میدان برود.


سرویس خبر شماره: 1817444 |
11 فروردين 1401 ساعت 14:56 |
19,191 |

11نظرات

زلاتان ابراهیموویچ ستاره تیم ملی سوئد هرگز در جام جهانی لحظات خوبی را سپری نکرده است.