آمار چشمگیر برونو فرناندز در پشت یک کمپین چشمگیر دیگر – اخبار من یونایتد و اخبار نقل و انتقالات

این سرمربی اکنون با اضافه کردن تعداد و کیفیت به تیم خود در تابستان وارد فاز دوم انقلاب اولدترافورد خود خواهد شد.

در صورت انتقال هری مگوایر، انتظار می رود برونو فرناندز به عنوان کاپیتان دائمی تیم تن هاگ انتخاب شود.

فرناندز به دلیل قابلیت اطمینان و ثبات باورنکردنی او در طول مبارزات انتخاباتی ثابت کرده است که یک ستوان عالی برای سرمربی یونایتد است.

علاوه بر این، او می‌توانست به راحتی به تعداد گل‌های خود یعنی ۱۴ گل اضافه کند و ۵ بار در این فصل گلزنی کرد و او را با ارلینگ هالند، داروین نونز، اولی واتکینز و پسر هیونگ مین در صدر جدول قرار داد.

فرناندز در این فصل بیش از هر بازیکن دیگری در لیگ برتر فرصت های بزرگی ایجاد کرد و 32 موقعیت طلایی را برای هم تیمی هایش رقم زد. کوین دی بروین از منچسترسیتی که بسیار تحسین شده است با 31 امتیاز پشت سر یونایتد قرار دارد.

علاوه بر این، پاس‌های کلیدی برونو در هر بازی در صدر فهرست لیگ برتر قرار دارد. سوابق نشان می دهد که فرناندز 3.3 پاس کلیدی در هر بازی می دهد، یک بار دیگر از دی بروین با 3.1 جلوتر است.

فرناندز اغلب به دلیل زبان بدن و نگرش خود در زمین مورد انتقاد رسانه ها قرار می گیرد. با این حال، اعداد و ارقام برای خود صحبت می کنند و اریک تن هاگ کاملاً از این بازیکن 28 ساله عقب است زیرا این دو به دنبال بازگشت یونایتد به صدر فوتبال انگلیس هستند.


The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/06/08/bruno-fernandes-impressive-stats-behind-another-impressive-campaign-265044/ منبع:

برونو همچنین یک بار دیگر تعداد گل های زده شده را دو رقمی کرد و رکورد چشمگیر خود را در انجام این کار در هر فصل از زمان ورودش به منچستر حفظ کرد – برای یک بازیکن خط میانی شاهکار چندانی نیست.

برونو علاوه بر دوام فوق‌العاده‌اش، در بسیاری از معیارهای کلیدی که برای تعریف عملکرد یک هافبک استفاده می‌شوند، امتیاز بالایی کسب کرده است، که بر اهمیت او برای تیم تن هاگ تأکید می‌کند.

مرد پرتغالی تنها 3 بازی از 62 بازی یونایتد را در این فصل از دست داد. 2 نفر از آنها از طریق تعلیق با دیگری یک استراحت خوب به دست آورده در دور اولیه جام کارابائو.

پس از متحمل شدن یک شکست باریک در فینال جام حذفی، فصل ماراتن منچستریونایتد با چشم‌ها به پنجره نقل و انتقالات تابستانی به پایان رسید.

اریک تن هاگ سرپرستی یک کمپین قوی در باشگاه را برعهده داشته است، با تضمین فوتبال لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده و همچنین پایان دادن به انتظار شش ساله باشگاه ها برای کسب جام.

فرناندز با 650 پاس در یک سوم پایانی در بخش دوم در این بخش قرار دارد. تنها نامزد بهترین بازیکن فصل آرسنال در لیگ برتر، مارتین اودگارد، در این آمار با 665 گل، برونو را پشت سر گذاشت.