آمریکا با این نمایش به ایرانیان امید داد! (عکس)

آمار دیدار ژاپن و آمریکا نشان می دهد حریف ایران در جام جهانی مقابل نماینده قدرتمند آسیا حرفی برای گفتن نداشت.

آمریکا با این نمایش به ایرانیان امید داد!  (عکس)

این تماشای آمریکایی، فوتبالدوستان ایرانی را به رقابت با این کشور در جام جهانی امیدوار می کند. البته نمی توان این تیم را بر اساس بازی دوستانه مقابل ژاپن قضاوت کرد و شاگردان گرگ برهالتر قطعا حریف قدرتمندی برای تیم ملی ایران در قطر محسوب می شوند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1845008
1 اردیبهشت 1401 ساعت 20:12 |
7.4K امتیاز خبر|

8نقطه نظر

نکته قابل توجه در این دیدار عملکرد ضعیف آمریکا مقابل نماینده آسیا بود. آمریکایی ها دو گل از ژاپن دریافت کردند اما آمار بازی نشان می دهد در جریان بازی حرفی برای گفتن نداشتند.

ژاپن در این دیدار 13 شوت به سمت دروازه انجام داد که 8 شوت به سمت دروازه بود. در مقابل آمریکایی ها فقط 3 شوت زدند که هیچ کدام نتوانست وارد چارچوب شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امشب در دیداری تدارکاتی تیم های ژاپن و آمریکا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر صفر ژاپنی ها مقابل حریفان ایران در جام جهانی قطر به پایان رسید.

آمار دیدار ژاپن و آمریکا نشان از برتری مطلق نماینده آسیا دارد. اگرچه ژاپنی ها در بررسی مالکیت توپ 43 تا 57 درصد از آمریکا عقب هستند، اما برتری سامورایی ها در همه موضوعات مشهود است.

مت ترنر دروازه بان ایالات متحده در بازی امروز 6 سیو انجام داد در حالی که همتای او سوئیچی گوندا هیچ سیو نکرد. همچنین در این دیدار 8 کرنر برای ژاپنی ها ثبت شد و آمریکا تنها دو کرنر به ثمر رساند.