آموزش ثبت نام و کار با صرافی اوککس OKX خرید و فروش ارزدیجیتال و احرازهویت

در این مرحله صندوق ورودی ایمیل و یا اس‌ام‌اس حاوی کد تأیید را بررسی کنید. در آخر کافی است تا “Submit” را پس از وارد کردن کد تأیید انتخاب نمایید. پس از ممنوعیت کاربان ایرانی توسط بایننس، برخی از معامله گران ایرانی که به دنبال درآمد دلاری هستند، به کار با صرافی کوکوین روی آورده اند.

با استفاده از قابلیت‌های این نوع سفارش، می‌توان به صورت خودکار بهترین قیمت‌های ارزهای دیجیتال مختلف را انتخاب کرد؛ وظیفه جست‌وجوی خودکار این قیمت‌ها برعهده سیستم صرافی کوکوین است. با توجه به مشکلاتی که برای صرافی بایننس به وجود آمده است و سعی در احراز هویت کاربرانش می کند. ایرانیان نمی توانند به راحتی به انجام معاملات در بازارهای اسپات و فیوچرز بپردازند.

علاوه بر آدرس کیف پول، نوع شبکه انتقال آن ارز دیجیتال نیز بسیار مهم است. صرافی کوکوین برای انواع ارزهای دیجیتال از چندید شبکه انتقال مختلف پشتیبانی میکند. بنابراین در هنگام انتقال ارزهای دیجیتال باید علاوه بر نوع ارز دیجیتال به شبکه انتقال آن نیز توجه شود. در شکل زیر قسمت های مختلف بخش آدرس ارز دیجیتال نمایش داده شده است. در مرحله قبل مراحل ثبت نام در صرافی کوکوین را با موفقیت پیمودیم.

ابتدا وارد اپلیکیشن شوید، سپس در قسمت پایین صفحه گزینه Assets را پیدا کرده و سپس بر روی گزینه Deposit کلیک کنید. در صرافی Kucoin این امکان برای کاربران فراهم شده تا به واسطه رمزارز موجود در والت؛ سود کسب کنند. به این معنی که ساختار نرم افزاری و رابط کاربری اون طوری طراحی شده که هم نسخه تحت وب و هم اپلکیشن موبایلی اون به یک شکل نمایش داده میشه. فرقی نداره که با کامپیوتر یا موبایل از نرم افزار این صرافی استفاده کنید چون که در هر صورت نحوه کار و شیوه نمایش اطلاعات یکی خواهد بود. معرفی صرافی کوکوین و آموزش ثبت نام در آن + ویدیو را گوش دهید. نتیجه این هک شدن از دست رفتن بیش از 275 میلیون دلار ارز دیجیتال بود.

نمودار ارز دیجیتال KCS

با این تفاوت که والت اصلی یا Main wallet این صرافی از والت تریدینگ یا Trading wallet مجزا میباشد. بدین ترتیب با واریز ارز دیجیتال به حساب خود در صرافی کوکوین ، ابتدا ارز به کیف پول اصلی منتقل میشود. بنابراین در صورتی که قصد انجام معاملات را دارید، بایستی ارز خود را به والت Trading این صرافی منتقل کنید. در ادامه نحوه انتقال وجه به صرافی کوکوین و نحوه انتقال آن بین والتهای درونی این صرافی شرح داده میشود. پس از کلیک بر روی لینک ورود به صرافی کوکوین صفحه زیر در موبایل و کامپیوتر قابل مشاهده خواهد بود. برای ثبت نام در Kucoin میتوان از شماره موبایل و یا آدرس ایمیل استفاده کرد.

براساس آمار موجود در وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ، حجم معاملات مشتقه در صرافی کوکوین در 24 ساعت گذشته (در فوریه ۲۰۲۲) در حدود 3 میلیارد دلار است. این صرافی از لحاظ حجم معاملات مشتقه در جایگاه نصب صرافی کوکوین سیزدهم قرار دارد. بنابراین صرافی کوکوین برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ایرانی که دارای سرمایه‌های خیلی بزرگ نیستند، گزینه مناسبی است. ارسال مدارک ایرانی با توجه به اینکه ایران جز کشور های مجاز کوکوین نیست ریسکیه.

بازاریاب دیجیتال و چند نکته قبل از اقدام

تریدرها برای شرکت در این تورنومنت، پس از ثبت‌نام در صرافی کوکوین، باید ابتدا حساب فیوچرز خود را فعال کنند، در یک تیم عضو شوند (یا تیم بسازند) و سپس حداقل یک معامله فیوچرز انجام دهند. در این بخش از صرافی کوکوین در قسمت گزینه‌های بخش امنیت با چندین گزینه سر و کار خواهید داشت. اگر گزینه‌ی Set در مقابل Google Verification را فعال کنید با صفحه‌ای مانند صفحه‌ی زیر مواجه خواهید شد.

معاملات آربیتراژ ؛ تعریف و انواع آن

اگر این روش را با انواع روش های دیگر معمولی مقایسه کنیم، معاملات مارجین به دلیل استفاده از اهرم ها، قابلیت دستیابی به میزان بیشتری از سود را به شخص می دهد. البته باید توجه داشت که در صورت عدم دقت و احتیاط لازم در انجام معاملات مارجین، به همان اندازه امکان ضرر خواهد داشت. جهت مفهوم بهتر در مورد معاملات مارجین موارد زیر بررسی می شود. برای واریز وجه باید در صفحه باز شده روی عبارت «Deposit» کلیک نمایید. سپس یک کادر برای شما باز می‌شود که باید اطلاعات واریز خود مانند «نوع رمزارز»، «نوع حساب تجاری یا ترید» و «نوع شبکه انتقال» را تکمیل نمایید. یک مزیت این صرافی را نسبت به سایر صرافی‌های ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاران در الویت قرار داده است و آن قابلیت معامله بیش از 200 نوع ارز دیجیتال در این صرافی می‌باشد.

و در آخر، جهت برداشت دارایی خود، پس از انجام ترید، باید دارایی خود را از حساب Trading Account به حساب Main Account منتقل کنید. جهت انجام این کار ابتدا وارد Trading Account شده و سپس گزینه Transfer را انتخاب کنید. صرافی کوکوین در حال حاضر محدودیتی برای آی پی ایران اعمال نکرده است. بعد از وارد شدن به یخش معاملات مارجین لازم است ابتدا بسته به نوع پوزیشن خود از صرافی وام دریافت کنید. در صفحه باز شده و بخش کیف پول فیوچرز، روی گزینه Transfer کلیک کنید. در صورت وارد کردن اشتباه ممکن است دارایی شما برای همیشه از بین برود.

آموزش ثبت نام و کار با صرافی اوککس OKX خرید و فروش ارزدیجیتال و احرازهویت