آنتونی الانگا توسط پی اس وی آیندهوون به عنوان جانشین کودی گاکپو در صف قرار می گیرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

یکی دیگر از فارغ التحصیلان سابق آکادمی یونایتد، عدنان یانوزای، نیز در رادار PSV قرار دارد، در حالی که این بین المللی بلژیکی پس از جدایی تابستانی از رئال سوسیداد نتوانست جایگاهی را در تیم اصلی سویا به دست آورد.

تعدادی از بازیکنان تیم اصلی احتمالاً برای دیدار رویالز استراحت خواهند داشت و یونایتد در روزها و هفته های آینده با لیست بازی های طاقت فرسایی روبرو خواهد شد.

موفقیت آنی آلخاندرو گارناچو همراه با صعود اخیر فاکوندو پلیستری، او را بیشتر از قبل به سمت پایین سوق داده است، و اگر می خواهد در آینده نزدیک همچنان در اولدترافورد حرفه ای داشته باشد، باید به سرعت قدم های خود را پیدا کند.

24 بار قهرمان اردیویژه در حال حاضر توسط پسر قدیمی یونایتد رود فن نیستلروی اداره می شود و مهاجم سابق هلندی اخیراً در مورد حمله قابل مشاهده تیمش به بازار در جستجوی مهاجمان جدید صحبت کرده است.

این سریعتر 20 ساله در ماه های اخیر زمان زیادی برای بازی کردن پیدا کرده است و باید بیشتر به بازی های جایگزین در لحظات پایانی بازی به عنوان یک ضربه فرعی بسنده کند.

یکی از بازیکنانی که امیدوار است در مسابقات جام حذفی حضور داشته باشد، آنتونی الانگا است.

او تنها 7 بار برای یونایتد زیر نظر تن هاگ شروع کرده است، که باعث شد تعدادی از باشگاه ها به اینترنشنال سوئد برای یک قرارداد قرضی چشم دوخته باشند، قراردادی که می تواند دوران راکد جوان او را دوباره زنده کند.


https://thepeoplesperson.com/2023/01/28/anthony-elanga-being-lined-up-by-psv-eindhoven-as-cody-gakpo-replacement-258916/ منبع:

معامله وام به PSV ممکن است راه حل بهینه باشد. باشگاه هلندی در این فصل برای سرگرمی گل می زند، و اگر کسی باشد که بتواند به شما نشان دهد که در کجای دروازه قرار دارد، آن مربی احتمالی الانگا در آیندهوون، رود ون نیستلروی است.

علیرغم اینکه الانگا یکی از درخشان‌ترین فصل‌های فصل گذشته بود، دقیقاً مانند یانوزای تحت هدایت دیوید مویس در فصل 2013/14، اما تاکنون در 48 بازی برای یونایتد چهار گل و چهار پاس گل داده است.



مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

“البته نمی توانم نام ببرم، اما ما سخت روی آن کار می کنیم [signing players]زیرا لازم است.»

الانگا قبلاً به اورتون، قبل از اخراج نهایی فرانک لمپارد، و حتی به بوروسیا دورتموند، قبل از تمدید قرارداد یوسوفا موکوکو، پیوند خورده بود.

این مرد 46 ساله در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت به خروجی هلندی VI،

او اکنون توسط غول هلندی پی اس وی آیندهوون در صف قرار گرفته است، زیرا آنها به شدت به دنبال پر کردن برخی از حفره های خالی در تیم خود هستند، پس از اینکه بازیکنانی مانند کودی گاکپو و نونی مادوکه به ترتیب توسط لیورپول و چلسی جذب شدند.

منچستریونایتد امشب در دور چهارم جام حذفی به مصاف ردینگ می رود، در حالی که شیاطین سرخ همچنان فعالانه برای کسب چهار جام زیر نظر سرمربی جدید اریک تن هاگ تلاش می کنند.

یکی که باید مراقبش بود