آنتونی دیویس توسط طرفداران و رسانه ها درباره آسیب سر مورد سوال قرار گرفت

بازی ششم جمعه شب در لس آنجلس برگزار می شود.


راهنماهای شرط بندی NBA که ممکن است دوست داشته باشید


در حالی که شاید دیویس با سر و صدا راه می رفت، بعد از بازی با پای خودش از میدان خارج شد، اما از یک فیلمبردار خواست نوری را که در چشمانش می تابد قطع کند. این نشانه خوبی برای تیمی بود که به او نیاز دارد تا کار دلهره آور شکست گلدن استیت را به پایان برساند و گزارش هایی که روز بعد منتشر شد نیز مثبت است.

بین تیم‌ها و هوادارانشان در مورد قضاوت در این سری و اختلاف پرتاب‌های آزاد رفت و آمد وجود داشته است. به نظر می رسد هر روز یکی از طرفین نقل قولی در مورد داوری یا فلاپ دارد و ماجرای آخرین مصدومیت دیویس فقط به آن آتش می افزاید.



https://sportslens.com/news/fans-and-media-question-anthony-davis-and-head-injury/ منبع:

” ضربه مغزی؟ فکر می کردم فصل NFL به پایان رسیده است. اکنون می فهمم که ضربه مغزی ممکن است در ورزش های دیگر اتفاق بیفتد… اما لعنتی، دیروز چیزی ندیدم که باعث شود بگویم ضربه مغزی شوم.”@stephenasmith سوال می کند که آیا آنتونی دیویس ضربه مغزی شده است یا نه؟pic.twitter.com/8M2gtR5QEe

آنتونی دیویس که اغلب مجروح شده بود در کوارتر چهارم بازی پنجم لیکرز مقابل وریرز دچار آسیب دیدگی شد که باعث شد او زمین را ترک کند. گزارش شده است که او احساس “پژمردگی” می کند و پس از اینکه ظاهراً توسط کوون لونی به صورت آرنج زده شده بود، به یک ویلچر برای انتقال او به رختکن نیاز داشت.

اسمیت: آیا آنتونی دیویس واقعاً دچار ضربه مغزی شد؟

اما ظاهراً برخی از صاحب نظران با این نظر موافق هستند.

” ضربه مغزی؟! فکر می کردم فصل NFL تمام شده است. می‌دانم که ضربه‌های مغزی ممکن است در ورزش‌های دیگر هم اتفاق بیفتد… دیروز چیزی ندیدم که باعث شود به ضربه مغزی فکر کنم… آیا او از وسط دوید و توسط رونی لات ضربه خورد؟ چیزی را از دست دادم؟»