آنتونی دیویس لس آنجلس لیکرز امشب پس از غیبت طولانی بازمی گردد

جیمز و دیویس به طور جداگانه بهترین بازیکن NBA در طول این فصل به نظر می رسند. حالا آنها قرار است یک بار دیگر با هم بازی کنند. آخرین باری که این دو در طول یک فصل کامل این کار را انجام دادند، لیکرز قهرمان شد. آنها راه درازی در پیش دارند تا دوباره به آن سطح برسند، اما اگر قرار باشد این اتفاق بیفتد، اکنون به نظر می رسد که از چهارشنبه برابر سن آنتونیو شروع خواهد شد.

آنتونی دیویس، ستاره لس آنجلس لیکرز، روز چهارشنبه مقابل سن آنتونیو اسپرز به ترکیب تیم بازخواهد گشت، بدون اینکه هیچ گونه شکستی در تمرینات آماده سازی قبل از بازی خود نداشته باشد.

دیویس از 16 دسامبر بیرون بوده است، زمانی که در پای راست خود دچار واکنش استرسی شد و در عین حال خار استخوانی نیز شکست. دیویس در یک محدودیت دقیقه 20-24 دقیقه خواهد بود.

طبق کتاب ورزشی کالیفرنیا، لس آنجلس لیکرز برای صعود به پلی آف در +180 است. بازگشت دیویس به قدرت کامل باید شانس خود را برای تبدیل شدن به شش نفر برتر کنفرانس غرب افزایش دهد.



https://sportslens.com/news/los-angeles-lakers-anthony-davis-to-return-tonight-after-lengthy-abscence/ منبع:

وقتی جیمز بیرون بود دیویس لیکرز را حمل کرد. از زمانی که دیویس سقوط کرد، لبرون به او لطف کرد. با فرض بازگشت دیویس در روز چهارشنبه، لیکرز با نتیجه 11-10 پیش خواهد رفت و در بازی 22-26 ثابت ماند. جیمز از زمان سقوط دیویس به طور میانگین 34 امتیاز در هر بازی کسب کرده است. بازیگران نقش کلیدی آستین ریوز و لونی واکر چهارم نیز در طول این بازی مجروح شدند. جیمز آنقدر خوب بازی کرده است که اهمیتی ندارد.

دیویس بدون شک بهترین بسکتبال دوران حرفه ای خود را قبل از اینکه آسیب ببیند بازی می کرد. او میانگین 27.4 امتیاز و 12.1 ریباند در هر بازی برای لیکرز دارد. مهمتر از آن، او توانست آنها را پس از شروع فصل 2-10 از انتهای جدول رده بندی بیرون بکشد. از آن لحظه به بعد، دیویس لیکرز را تا زمان مصدومیتش به رکورد 9-6 رساند، همه اینها در حالی که لبرون جیمز به دلیل مصدومیت غایب بود. او در هر بازی تقریباً 33 امتیاز در آن بازی کسب کرد، اگر دو بازی را که زودتر ترک کرد را حذف کنید.

دیویس با محدودیت 20 تا 24 دقیقه ای، از مصدومیتی که برخی از پرسنل پزشکی زمان ریکاوری 8 تا 10 هفته ای را پیش بینی کرده بودند، بهبود می یابد.