آنتونی: من به بزرگترین باشگاه جهان آمدم

آنتونی در مراسم امضای قرارداد به خبرنگاران گفت: “لحظه فوق العاده ای در زندگی من به عنوان یک فوتبالیست است زیرا به یکی از بزرگترین و مشهورترین باشگاه های جهان ملحق شدم. از همه کسانی که به من ایمان داشتند متشکرم. بازی زیر نظر اریک تنهاچ در آژاکس است. یک فرصت برای من.” ایده آل بود زیرا سبک بازی و هنر مربیگری او باعث شد فوتبالیست بهتری باشم. وقتی او در مورد برنامه هایش در منچستر به من گفت، من واقعا هیجان زده بودم و نمی توانم منتظر بازی در این تیم باشم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه”، اگرچه در روزهای گذشته آنتونی وینگر برزیلی از آژاکس به منچستریونایتد پیوست، اما امروز و در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی، کاغذ بازی این انتقال تکمیل شده و یونایتد توانسته است قرارداد را امضا کند. قرارداد مورد نظر قرارداد با آنتونی و ارائه آن به رسانه ها.


سرویس خبر شماره: 1841611
10 سپتامبر 1401 @ 7:58 ب.ظ
3.8K |

4نقطه نظر

به این ترتیب ستاره 22 ساله برزیلی دومین خرید گران قیمت تاریخ یونایتد شد. از قرارداد او 95 میلیون یورو به صورت نقدی و 5 میلیون یورو نیز به صورت بندهای متغیر خواهد بود. او پنجمین خرید تابستانی برای تیم اریک تناخ است و قرار است یکشنبه برابر آرسنال بازی کند.

قراردادی که آنتونی ساعاتی پیش با منچستریونایتد امضا کرد، پنج ساله است و شیاطین سرخ این اختیار را دارند که قرارداد او را به طور خودکار برای یک سال دیگر تمدید کنند. مبلغ قرارداد این وینگر برزیلی 100 میلیون یورو اعلام شده است.