آنتونی: پیراهن و لوگوی یونایتد باعث افتخار من است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آنتونی وینگر برزیلی منچستریونایتد که در تابستان از آژاکس به این تیم پیوست، امشب در بازی یونایتد مقابل شریف تیراسپول برای اولین بار با پیراهن شیاطین سرخ در رقابت های اروپایی به میدان می رود.

طبیعی است که در طول فصل با مشکل مواجه شوید. می دانیم که بازی امشب سخت خواهد بود، اما همه می دانند که منچستریونایتد چه تیم بزرگی است. ما با افتخار وارد زمین می شویم و می دانیم که پوشیدن پیراهنی با لوگوی افتخار این باشگاه چه معنایی دارد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

ستاره برزیلی جدید یونایتد گفت: بازی با پیراهن یونایتد همیشه برای من هیجان انگیز است. همیشه قبل از هر بازی چیزی برای هیجان انگیز بودن وجود دارد. متاسفانه ما آخرین بازی خود را در خانه باختیم اما امشب در این بازی خارج از خانه با تمرکز 100 درصد در زمین ما با سه امتیاز به خانه خواهیم رفت.

آنتونی ستاره جدید منچستریونایتد که امشب در مقابل شریف مولداوی اولین بازی اروپایی خود را برای شیاطین سرخ انجام می دهد، می گوید برای این بازی بسیار هیجان زده است.

آنتونی: پیراهن و لوگوی یونایتد باعث افتخار من است


سرویس خبر شماره: 1843905
24 سپتامبر 1401 @ 21:15
1.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

آنتونی اولین بازی خارج از خانه خود را برای یونایتد در بازی امشب انجام می دهد. او در مصاحبه ای در آستانه آن بازی شرکت کرد و گفت از این موضوع خوشحال است و مشتاقانه منتظر پوشیدن پیراهن تیم جدیدش در رقابت های اروپایی است.