آنتونی گوردون باکس های زیادی را برای لیورپول می زند – انتقال هنوز باید انجام شود – لیورپول اف سی

ارتباط لیورپول با آنتونی گوردون ممکن است کوتاه و ناموفق گزارش شده باشد، اما نشانه هایی وجود دارد که توافق برای وینگر نیوکاسل از میز خارج نشده است.

در حالی که این هفته شاهد آماده سازی لیورپول برای پیش فصل خواهیم بود، اما تا کنون عمدا – و برای هواداران، تابستان آرامی بوده است.

پس از خروج کارکنان و بازیکنان پس از جدایی یورگن کلوپ، باشگاه از این فرصت استفاده کرد تا بازسازی کاملی را آغاز کند، از جمله ساختاری جدید خارج از زمین.

بازگشت مایکل ادواردز در نقش اصلی در گروه ورزشی Fenway با انتصاب مدیر ورزشی ریچارد هیوز و دستیارش دیوید وودفاین به دنبال داشت.

به نشانه احترام به سلف خود – و تمایل به لذت بردن از آخرین تعطیلات خود از زمان شروع یکی از برجسته ترین مشاغل در فوتبال – سرمربی جدید آرنه اسلات در هفته های اول سلطنت خود سکوت کرد.

اسلات Arne (تصویر: Martin Rickett/PA Wire)اسلات Arne (تصویر: Martin Rickett/PA Wire)

اما این بدان معنا نیست که همه چیز در پس زمینه حباب نبوده است، زیرا هیوز به طور منظم با اسلات در تماس است زیرا هدف آنها تقویت تیم هلندی است.

تحت این رژیم جدید، هواداران می توانند انتظار بیشتری از احتیاط در بازار نقل و انتقالات داشته باشند که زمانی که خود ادواردز – و بعداً جولیان وارد – مدیر ورزشی بودند به آن عادت کردند.

این موضوع با گزارش‌های آخر هفته مبنی بر مذاکره لیورپول با نیوکاسل بر سر قرارداد احتمالی لحظه آخری آنتونی گوردون به هم خورد.

به طور خلاصه، نیوکاسل برای قرار گرفتن زیر آستانه PSR لیگ برتر نیاز به فروش بازیکنان داشت و لیورپول به علاقه مندی به وینگر انگلیسی مشهور بود.

لیورپول، انگلستان - دوشنبه، 1 ژانویه 2024: آنتونی گوردون، بازیکن نیوکاسل یونایتد، در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین لیورپول اف سی و نیوکاسل یونایتد در روز سال نو در آنفیلد، به نظر مضطرب به نظر می رسد.  لیورپول 4-2 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)لیورپول، انگلستان - دوشنبه، 1 ژانویه 2024: آنتونی گوردون، بازیکن نیوکاسل یونایتد، در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین لیورپول اف سی و نیوکاسل یونایتد در روز سال نو در آنفیلد، به نظر مضطرب به نظر می رسد.  لیورپول 4-2 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

با این حال، روز شنبه به طور گسترده گزارش شد که قرمزها شانس جذب گوردون را رد کردند و درخواست نیوکاسل برای گنجاندن جارل کوانسا در این قرارداد یکی از نکات مهم آنها بود.

از آن زمان، منابع در تاین‌ساید بر عکس این موضوع تاکید کردند: لیورپول مذاکره‌کنندگان فرصت‌طلب بود و مشتاق معامله در زمانی بود که نیوکاسل آسیب‌پذیرتر بود.

به هر ترتیبی که آن را تقسیم کنید، فروش بعدی الیوت اندرسون به ناتینگهام فارست و یانکوبا مینته به برایتون با مبلغی غیرقابل باور 68 میلیون پوندی عملاً مشکل نیوکاسل را حل کرد.

آنها همچنین در نهایت با منچستریونایتد درباره بسته غرامتی برای دن اشورث، مدیر ورزشی منچستریونایتد مذاکره کردند که این جدایی‌ها احتمالاً باعث می‌شود نیوکاسل از تحریم‌ها جلوگیری کند و مجازات 10 امتیازی کسر شود.

وقتی صحبت از گوردون می شود، پرونده بسته شد، آنها می توانند امیدوار باشند.

پرس و جو و علاقه بلند مدت

لیورپول، انگلیس - پنجشنبه، 27 آوریل 2023: آنتونی گوردون، بازیکن نیوکاسل، هواداران میهمان را در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین اف سی اورتون و نیوکاسل یونایتد در گودیسون پارک تشویق می کند.  (عکس از جسیکا هورنبی/پروپاگاندا)لیورپول، انگلیس - پنجشنبه، 27 آوریل 2023: آنتونی گوردون، بازیکن نیوکاسل، هواداران میهمان را در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین اف سی اورتون و نیوکاسل یونایتد در گودیسون پارک تشویق می کند.  (عکس از جسیکا هورنبی/پروپاگاندا)

فقط همان منابع نیوکاسل اکنون نگرانی های باشگاه را در مورد تغییر سر شماره 10 خود با تغییر پیشنهادی به مرسی ساید روشن کرده اند.

اپتیک گزارش‌های آخر هفته نشان می‌داد که نیوکاسل نه تنها مایل به فروش گوردون است، بلکه باشگاه دوران کودکی او نیز در شرایط مناسب آماده به خدمت گرفتن او خواهد بود.

آن شرایط بدیهی است که متفاوت است.

به زبان ساده، هر معامله ای شامل رفتن کوانساه به سمت دیگر نمی شود، در حالی که این اطلاعیه که آنها احساس می کنند از قبل به خوبی در موقعیت گوردون در جناح چپ قرار گرفته اند، نشان می دهد که هرگونه امضای به خروج یکی از این گزینه ها بستگی دارد.

لیورپول علاقه طولانی مدت به گوردون دارد و ادعا شده است که تحقیقات اولیه و آزمایشی در مورد در دسترس بودن او در نیوکاسل انجام شده است.

لیورپول، انگلستان - شنبه، 18 می 2024: لوئیس دیاز بازیکن لیورپول پس از از دست دادن فرصتی در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و ولورهمپتون واندررز در آنفیلد واکنش نشان داد.  لیورپول 2-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)لیورپول، انگلستان - شنبه، 18 می 2024: لوئیس دیاز بازیکن لیورپول پس از از دست دادن فرصتی در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و ولورهمپتون واندررز در آنفیلد واکنش نشان داد.  لیورپول 2-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

این نشان می دهد که در صورتی که یکی از وینگرهای چپ آنها برای خروج فشار بیاورد، کار پس زمینه در حال حرکت است – جایی که لوئیز دیاز می تواند وارد شود.

دیاز که در حال حاضر با کلمبیا در کوپا آمریکا حضور دارد، مورد توجه پاری سن ژرمن و به ویژه بارسلونا قرار گرفته است.

و اگرچه باشگاه خود را به عنوان تمایلی به فروش نشان داده است، جیمز پیرس از اتلتیک گزارش داده است که “فقط پیشنهادات بالای 50 میلیون پوند می تواند لیورپول را به تجدید نظر وادار کند” نشانه اصلی برعکس است.

اگر دیاز جدا می شد، کودی گاکپو، دیوگو جوتا و داروین نونز به عنوان گزینه های واقعی اسلات در جناح چپ باقی می ماند – تنها یکی از آنها، گاکپو، می تواند به عنوان یک وینگر چپ طبیعی توصیف شود.

با توجه به اینکه انتظار می رود نونز مهاجم اول باشد و جوتا یک گزینه ثانویه، اگر اغلب آسیب دیده باشد، هر معامله ای برای دیاز می تواند جایگاهی را در تیم باز کند.

دیاز بیرون، گوردون داخل؟

GELSENKIRCHEN، آلمان - یکشنبه، 16 ژوئن 2024: آنتونی گوردون از انگلیس در جریان آماده سازی پیش از بازی قبل از بازی یورو 2024 یوفا در گروه C بین صربستان و انگلیس در ورزشگاه Auf Schalke.  انگلیس 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)GELSENKIRCHEN، آلمان - یکشنبه، 16 ژوئن 2024: آنتونی گوردون از انگلیس در جریان آماده سازی پیش از بازی قبل از بازی یورو 2024 یوفا در گروه C بین صربستان و انگلیس در ورزشگاه Auf Schalke.  انگلیس 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

گوردون که در اولین فصل از زمان پیوستن به اورتون با 45 میلیون پوند، بهترین بازیکن فصل نیوکاسل بود، جایگزین ایده آلی خواهد بود.

او در سن 23 سالگی تاکنون 116 بار در لیگ برتر بازی کرده است که در آخرین فصل حضورش در 35 بازی لیگ 11 گل و 10 پاس گل به ثمر رسانده است.

او به عنوان یک بازیکن بومی در لیگ و یک بازیکن ارزشمند آموزش دیده در لیگ قهرمانان اروپا واجد شرایط خواهد بود، که اجازه می دهد فضای بیشتری برای خرید در مناطق دیگر وجود داشته باشد.

نام تجاری او در بازی گسترده، پر از سرعت و جهت، احتمالاً با سیستمی که اسلات در لیورپول به کار می گیرد، مناسب است، در حالی که او به اندازه کافی انعطاف پذیر است که بتواند به عنوان یک شماره 10، جلو و جناح راست را پر کند.

در مورد عملکرد او در خارج از توپ نیز هیچ احتیاطی وجود نخواهد داشت. گوردون در صدک 80 برای تکل (1.76 در 90) در بین وینگرهای پنج لیگ برتر اروپا، طبق FBref.

لیورپول، انگلستان - دوشنبه، 1 ژانویه 2024: آنتونی گوردون از نیوکاسل یونایتد در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین لیورپول اف سی و نیوکاسل یونایتد در روز سال نو در آنفیلد.  لیورپول 4-2 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)لیورپول، انگلستان - دوشنبه، 1 ژانویه 2024: آنتونی گوردون از نیوکاسل یونایتد در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین لیورپول اف سی و نیوکاسل یونایتد در روز سال نو در آنفیلد.  لیورپول 4-2 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

یک هوادار دوران کودکی لیورپول – متولد شهر و در کتاب های باشگاه تا زمان آزادی در 11 سالگی – که کورتیس جونز را در زمره بهترین دوستان خود در فوتبال به حساب می آورد، او به مدت کمی یا بدون نیاز به دوره تنظیم خارج از زمین نیاز داشت.

و با اعتراف به اینکه آنفیلد از بهترین جو در لیگ برتر “تا حد زیادی” برخوردار است، و محمد صلاح را به عنوان یک الگو نشان داد، او بدون توهم نمی تواند به عنوان یک بازیکن لیورپول به خواسته های زندگی بپیوندد.

او در برنامه The Overlap به گری نویل گفت: “بعضی از فوتبالیست ها دوست دارند کمتر فکر کنند و فقط حاضر شوند و بازی کنند و به غریزه خود اعتماد کنند، اما من فقط این طرز فکر را دوست دارم که فقط قبل از اینکه آنجا باشم، در آن مکان قرار بگیرم.”

در واقع، من شنیدم که صلاح در مورد آن صحبت می کند. و اینجاست که من حتی بیشتر علاقه مند شدم زیرا او را یک ماشین مطلق و یک برنده می بینم.

“افراد مانند آن، شما به دنبال کاری که آنها انجام می دهند، خیلی اشتباه نمی کنید.”

حتی اگر در سال‌های گذشته، این واقعیت که گوردون برای اولین بار به عنوان بازیکن اورتون به عنوان یک بازیکن اورتون شکست خورد، از سوی هواداران به عنوان یک مشکل تلقی می‌شد، هر گونه مسمومیت در سال‌های اخیر آرام شده است – رافا بنیتز و کانر کودی هر دو می‌توانند این را تایید کنند.

این بدان معنا نیست که پیوستن به لیورپول یک امر رسمی است، البته با وجود موانع متعددی برای پرش قبل از آن.

توضیح دیگر برای شروع آرام باشگاه در تابستان این است که بسیاری از قطعات متحرک آنها در حال حاضر در مسابقات قهرمانی اروپا و کوپا آمریکا در حال انجام وظیفه هستند.

شفیلد، انگلستان - سه‌شنبه، 27 سپتامبر 2022: آنتونی گوردون از انگلیس قبل از بازی دوستانه بین‌المللی بین زیر 21 ساله‌های انگلیس و زیر 21 ساله‌های آلمان در برامال لین صف آرایی می‌کند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)شفیلد، انگلستان - سه‌شنبه، 27 سپتامبر 2022: آنتونی گوردون از انگلیس قبل از بازی دوستانه بین‌المللی بین زیر 21 ساله‌های انگلیس و زیر 21 ساله‌های آلمان در برامال لین صف آرایی می‌کند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

گوردون و دیاز هر دو در میان این افراد هستند و با توجه به موفقیت آنها به ترتیب با انگلیس و کلمبیا، جای تعجب نیست که مذاکرات بر سر راه اصلی قرار گیرد.

اما علیرغم سر و صدا و هیجان یک روز ضرب الاجل غیررسمی و PSR در آخر هفته، این اشتباه است که گوردون را از تبدیل شدن به بازیکن لیورپول قبل از پایان تابستان رد کنیم.

او باکس های زیادی را علامت می زند که نمی تواند هدف قابل قبولی در نظر گرفته شود – و نیوکاسل قبلاً دست خود را به عنوان فروشندگان احتمالی نشان داده است.

https://www.thisisanfield.com/2024/07/anthony-gordon-ticks-a-lot-of-boxes-for-liverpool-transfer-should-still-happen/ منبع: