آنتونی گوردون به لیورپول: “علاقه طولانی مدت” قرمزها توضیح داده شد – باشگاه لیورپول

آنتونی گوردون وقتی صحبت از انتقال به لیورپول به میان می‌آید، به تیتر خبرها تبدیل شده است.

این بازیکن 23 ساله روز شنبه پس از انتشار گزارش هایی مبنی بر انتقال احتمالی به آنفیلد در کانون توجه قرار گرفت که طبق گفته باشگاه رد شد. اینجا آنفیلد استدیوید لینچ.

گفته می شود که لیورپول “ایده” را برای جذب گوردون مطرح کرده است، زیرا نیوکاسل برای پیروی از قوانین سود و پایداری لیگ برتر (PSR) قبل از مهلت 30 ژوئن مبارزه می کند.

این سمت قرمزها از داستان است، در حالی که به نظر می رسد نیوکاسل توسط سازمان گزارش شده است ایمیل روزانهکریگ هوپ و سایمون جونز، که ادعا می کنند “احتمالی وجود دارد که مذاکرات در آخر هفته احیا شود.”

نیوکاسل به طور فزاینده ای شاهد کاهش قدرت مذاکره خود با نزدیک شدن به ضرب الاجل یکشنبه و علاقه طولانی مدت لیورپول به گوردون است. میتوانست با این حال ببینیم که آنها به میز بازگشته اند.

طرفداران طولانی مدت…

GELSENKIRCHEN، آلمان - یکشنبه، 16 ژوئن 2024: آنتونی گوردون از انگلیس در جریان آماده سازی پیش از بازی قبل از بازی یورو 2024 یوفا در گروه C بین صربستان و انگلیس در ورزشگاه Auf Schalke.  انگلیس 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)GELSENKIRCHEN، آلمان - یکشنبه، 16 ژوئن 2024: آنتونی گوردون از انگلیس در جریان آماده سازی پیش از بازی قبل از بازی یورو 2024 یوفا در گروه C بین صربستان و انگلیس در ورزشگاه Auf Schalke.  انگلیس 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

این سخنان در مورد گوردون پس از افزایش صحبت‌ها در رسانه‌های اجتماعی در مورد علاقه لیورپول به این بازیکن 23 ساله است که دیوید اورنشتاین روزنامه‌نگار در ماه می اذعان کرد بازیکنی است که قرمزها واقعاً دوستش دارند.

مبلغ انتقال احتمالی او همان چیزی است که در ابتدا به عنوان مانعی برای اصرار برای امضای او تلقی می شد.

لینچ همچنین خاطرنشان کرد که قرمزها «تحسین‌کنندگان طولانی‌مدت» این مهاجم هستند، مهاجمی که آخرین بار پس از 12 گل و 11 پاس گل در 48 بازی به عنوان بهترین بازیکن فصل نیوکاسل انتخاب شد.

به‌عنوان یک مهاجم جوان و هیجان‌انگیز با تجربه باشگاهی و بین‌المللی زیاد، جای تعجب نیست که لیورپول به گوردون علاقه داشته باشد، که یک استعداد ارزشمند داخلی خواهد بود.

او فصل گذشته بیش از هر بازیکن دیگری در لیگ برتر پنالتی (شش پنالتی) به دست آورد و نهمین شانس بزرگ (16) را ایجاد کرد – 10 مورد برتری که او با مو صلاح و ترنت الکساندر-آرنولد مشترک است.

لیورپول، انگلیس - دوشنبه، 1 ژانویه 2024: آنتونی گوردون (R) از نیوکاسل یونایتد توسط واتارو اند لیورپول به چالش کشیده شد؟  در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین لیورپول و نیوکاسل یونایتد در روز سال نو در آنفیلد.  لیورپول 4-2 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)لیورپول، انگلیس - دوشنبه، 1 ژانویه 2024: آنتونی گوردون (R) از نیوکاسل یونایتد توسط واتارو اند لیورپول به چالش کشیده شد؟  در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین لیورپول و نیوکاسل یونایتد در روز سال نو در آنفیلد.  لیورپول 4-2 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

شیطنت‌های شیرجه‌ای او کمتر شده است، اما این یکی از بخش‌های بازی اوست که زیر پوست هواداران می‌رود، اما آیا اگر او در کیت تیم شما بود، تغییر می‌کرد؟

در حالی که تیم آرنه اسلات از نظر گزینه های سمت چپ کم نیست، لینک های گوردون در میان شایعاتی مبنی بر خروج لوئیز دیاز در تابستان امسال منتشر می شود که علاقه مند بارسلونا و پی اس جی بوده است.

شاید یکی از دومینوها باید قبل از دومینوی بعدی سقوط کند یا ممکن است لیورپول مشتاق باشد که نیوکاسل را از بین ببرد.

او یک قرمز سابق است…

لیورپول، انگلستان - دوشنبه، 1 ژانویه 2024: آنتونی گوردون، بازیکن نیوکاسل یونایتد، در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین لیورپول اف سی و نیوکاسل یونایتد در روز سال نو در آنفیلد، به نظر مضطرب به نظر می رسد.  لیورپول 4-2 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)لیورپول، انگلستان - دوشنبه، 1 ژانویه 2024: آنتونی گوردون، بازیکن نیوکاسل یونایتد، در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین لیورپول اف سی و نیوکاسل یونایتد در روز سال نو در آنفیلد، به نظر مضطرب به نظر می رسد.  لیورپول 4-2 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

علیرغم اینکه قبلاً برای اورتون بازی می کرد، این نمی توانست لیورپول یا بازیکن را منصرف کند زیرا او در واقع بخشی از آکادمی باشگاه بود قبل از اینکه در سال 2012 در استنلی پارک حرکت کند.

گوردون در سن 11 سالگی توسط قرمزها آزاد شد و تا سال 2023 در گودیسون پارک ماند تا با قراردادی به ارزش 45 میلیون پوند به نیوکاسل منتقل شود.

Scouser در اوایل سال جاری در The Overlap به گری نویل گفت که قهرمان دوران رشد او استیون جرارد بود و توضیح داد: “او از لیورپول آمده بود، او مانند یک خدا در لیورپول بود و بازیکنی باورنکردنی بود.”

بازیکن بدی نیست که بتوان به آن نگاه کرد!

لیورپول، انگلستان - شنبه، 20 آگوست 2022: آنتونی گوردون بازیکن اورتون در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین اورتون اف سی و ناتینگهام فارست اف سی در گودیسون پارک.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)لیورپول، انگلستان - شنبه، 20 آگوست 2022: آنتونی گوردون بازیکن اورتون در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین اورتون اف سی و ناتینگهام فارست اف سی در گودیسون پارک.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

گوردون در صحبت با SPORTbible در مورد انتشار، اعتراف کرد: «در آن زمان مقابله با آن سخت بود، اما من فکر می‌کنم که کاراکترسازی است.

در آن زمان من واقعاً ناامید شده بودم، اما به عنوان یک کودک به من کمک زیادی کرد که وارد گروه اورتون شدم و فکر می کنم هنوز هم به من کمک می کند.

احتمالاً کمی احساساتی بودم و این اعتماد من را از بین برد. خانواده ام برای من در دوران رشد بسیار مهم بودند، اما من کاملاً قوی بودم. من فقط به بازی ادامه دادم و توانایی خود را نشان دادم. سپس اورتون آمد.”

https://www.thisisanfield.com/2024/06/anthony-gordon-to-liverpool-reds-long-term-interest-explained/ منبع: