آنخل تورس، رئیس ختافه تایید کرد که باشگاه بارسلونا می خواهد میسون گرینوود را خریداری کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


آنخل تورس، رئیس ختافه مدعی است خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا از او در مورد آینده میسون گرینوود، بازیکن قرضی منچستریونایتد سوال کرده است.

قرضی یک فصل گرین وود در ختافه پس از یک تعلیق طولانی به دلیل اتهامات جنایی علیه او انجام شد، اتهاماتی که متعاقباً لغو شد.

گرین‌وود علیرغم شروع آهسته دوران قرضی پس از ماه‌ها بدون فوتبال، گام برداشت و با زدن 10 گل و 6 پاس گل در 32 بازی، به یک نیروی قدرتمند در لالیگا تبدیل شد.

بازگشت گرین‌وود به یونایتد در پایان فصل برای مالکان جزئی جدید INEOS یک موضوع داغ سیاسی است و بسیاری از هواداران، کارکنان و بازیکنان از دادن فرصتی دوباره به او پس از تجاوز و تعرض ادعایی به دوست دخترش ناراحت نیستند.

این موضوع بسیاری از باشگاه‌ها را نسبت به احتمال کاهش قیمت این بازیکن 22 ساله آگاه کرده است و طبق گزارش‌ها، یونایتد رقمی در حدود 30 میلیون پوند برای نامزد سابق پسر طلایی در نظر گرفته است.

ختافه خود آشکارا برای حفظ گرین وود به صورت قرضی یک سال دیگر تبلیغات کرده است، اما با توجه به ترجیح یونایتد برای فروش، رئیس جمهور تورس اذعان کرده است که این کار پیچیده است.

او از طریق fichajes.com به رادیو مارکا گفت: “اگر به والدین و باشگاه بستگی دارد، فکر می کنم او یک سال دیگر ادامه خواهد داد.”

ایده منچستر این است که اگر پیشنهاد خوبی وجود داشته باشد، بفروشد، بنابراین باید منتظر بمانیم. فکر می‌کنم او بماند.»

علاوه بر این، از تورس خواسته شد تا تایید کند که آیا حقیقتی در مورد علاقه اتلتیکو مادرید به بازیکن انگلیسی وجود دارد یا خیر، تورس علاقه خود را از جاهای دیگر نشان داد.

او گفت: “هیچکس از اتلتی از من در مورد گرین وود سوال نکرده است.” من با میگل آنجل (گیل) صحبت کردم، اما در مورد چیزهای دیگر.

تنها کسی که از من در مورد بازیکن به این معنا سوال کرد، خوان لاپورتا (رئیس باشگاه بارسلونا) بود، اما ابتدا باید بفروشید تا بخرید، این مشکل فوتبال اسپانیاست.

مشکلات مالی بارسلونا البته در محافل فوتبال اسطوره است و حتی بعید به نظر می رسد که بتواند 30 میلیون پوند جمع آوری کند. با این حال، با توجه به اینکه یونایتد به برخی از ستاره های خود، از جمله رونالد آرائوخو و فرنکی دی یونگ علاقه دارد، غیرممکن نیست که بتوان نوعی تبادل بازیکن را انجام داد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/07/getafe-president-angel-torres-confirms-fc-barcelona-want-to-buy-mason-greenwood-279879/ منبع: