آنها باید بروند: این اتفاق برای بازیکنان بارسلونا رخ داد

بارسلونا باشگاهی ثروتمند و پر زرق و برق است، اما در واقع باشگاهی است با بدهی های مالی فراوان و با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کند. در بارسلونا، بازیکنان اغلب قراردادهای مالی گران قیمتی دارند، اما در میان آنها، برخی از بازیکنان درآمد بسیار بالاتری دارند. جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس، جوردی آلبا، فرانکی دی یونگ و مارک آندره ترشتگن پنج بازیکنی هستند که دستمزد بیشتری نسبت به بقیه دریافت می کنند و باشگاه در تابستان امسال تلاش کرد دستمزد آنها را کاهش دهد اما ناکام ماند. دیروز، خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا اشاره کرد که برخی از بازیکنان از کاهش دستمزد خودداری می‌کنند، زیرا او و سایر مقامات باشگاه ضمانت مالی 10 میلیون یورویی به لالیگا داده‌اند تا از نقض فیرپلی مالی فرار کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، متئو ژرمنی مدیر دپارتمان فوتبال باشگاه بارسلونا اخیرا در جریان مجمع عمومی اعضای رسمی باشگاه بارسلونا و در واکنش به دستمزد بالای برخی از ستاره های بزرگ این تیم گفت: هدف ناپدید شدن آنهاست. جمله ای که بازخورد کاملا منفی در بین بازیکنان داشت. در واقع منظور عالمانی از بین رفتن قرارداد آن بازیکنان بود نه آنها، اما تاثیر منفی داشت.

باشگاه ابتدا سعی کرد بازیکنان را مجبور کند بخش زیادی از پول را واگذار کنند و سپس قراردادهای جدیدی را امضا کنند. این اقدام موثر نبود و اقدام بعدی فشار مربی بود. ژاوی با آنها صحبت کرد و تصریح کرد که دیگر مثل قبل بازی نخواهند کرد. همین اتفاق افتاد و پیکه، دی یونگ و آلبا در این فصل کمتر از دفعه قبل بازی می کنند. فرانکی دی یانگ داستان دیگری دارد. این باشگاه در تابستان امسال سعی کرد او را به چلسی یا منچستریونایتد بفروشد.

آلمانی در مجمع اعتراف کرد که حق با بازیکنان بود. او گفت این بازیکن قرارداد دارد و ما باید آن را قبول کنیم. این پنج بازیکن در دفاع از خود می گویند که قبلاً با باشگاه برای تعویق دستمزد خود به توافق رسیده اند و درصد زیادی از دستمزد آنها در زمان مقرر گرفته شده است و آنها نمی خواهند نقره بیشتری از دست بدهند. لاپورتا و المانی در نهایت به این نتیجه رسیدند که راه برگشتی وجود ندارد و باید به قراردادی که مدیریت سابق باشگاه با این بازیکنان امضا کرده بود، احترام گذاشت. تایید کنید



مجله اخبار فوتبال خارجی

با وجود تمام تلاش های بارسلونا برای کاهش دستمزد پنج بازیکن برتر خود، آنها در نهایت موفق نبودند. ماتئو ژرمنی، مربی فوتبال بارسلونا گفت که هدف این است که آنها را ترک کنند.

آنها باید بروند: این اتفاق برای بازیکنان بارسلونا رخ داد

با وجود فشارهای باشگاه، این ستاره هلندی تمایلی به رفتن نداشت و در نهایت ماندنی شد. بارسا هنوز راه حلی برای خروج از این وضعیت پیدا نکرده است. به عنوان مثال، دیروز مقابل سلتا در لالیگا و در دیداری که با نتیجه 1-0 پیروز شدند، آلبا، پیکه و بوسکتس از ابتدا بازی کردند، زیرا کوند، کریستنسن و آرائوخو او هفته ها و ماه ها به دلیل مصدومیت از میادین دور خواهند بود. . دی یونگ در نیمه دوم بازی مقابل سلتا نیز وارد زمین شد. ناگفته نماند که تراشتگن بهترین بازیکن بارسلونا در این فصل است و شب گذشته چندین بار بارسلونا را نجات داد. کاتالان ها جایگزین خوبی برای دروازه بان آلمانی ندارند و مجبورند از ترشتگن استفاده کنند.


سرویس خبر شماره: 1847535
18 اکتبر 1401 در 06:56 ب.ظ
3.8K |

0نقطه نظر

برکناری مدیران باشگاه