آنها برنامه ای برای به حاشیه راندن استقلال داشتند/ مدیریت باشگاه شایعات عجیب را خنثی کرد

طاهری در پایان گفت: استقلال مدرسه بزرگی است، افتخار است و باشگاه روزهای سختی را سپری می کند و بزرگانی که در دهه های گذشته این پیراهن را بر تن کرده اند و استقلال را سربلند و سربلند کرده اند، گواه آن است. هفته گذشته هفته سختی بود اما با تلاش، پشتکار، اتحاد و همدلی که در همه عوامل باشگاه و تیم وجود دارد، توانستیم در جام حذفی به نتیجه خوبی برسیم و حالا با همین همدلی جلو می رویم. و وحدت به عنوان استقلال امیدوارم همه کسانی که خود را علاقه مند به استقلال می دانند از این تیم حمایت کنند و از استقلال حمایت و دفاع کنند و در راه آرامش قدم بردارند. استقلال پتانسیل قوی برای موفقیت دارد و با قدرت و اتحاد به جلو می رود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی افزود: بعد از بازی که در تبریز داشتیم عده ای سعی کردند در استقلال مشکل ایجاد کنند. شایعات کذب و عجیبی هم منتشر شد و مشخص بود که از نظر خودشان برنامه ای برای به حاشیه راندن استقلال دارند اما این اتفاق نیفتاد. می خواهم از مدیرعامل باشگاه تشکر کنم که با حمایت مناسب از بازیکنان و کادر فنی این برنامه ها را بی نتیجه جلوه داد. همچنین از سرمربی و کادر فنی تشکر می کنم که تمام تلاش خود را برای آماده سازی تیم برای بازی با تراکتورسازی در جام حذفی انجام دادند. بازیکنان هم تمام توان خود را به کار گرفتند و ثابت کردند برای موفقیت استقلال از هیچ چیزی دریغ نمی کنند.

بیژن طاهری در گفت و گو با سایت باشگاه گفت: استقلال در حال حاضر شرایط خوبی دارد و بعد از بازی سخت و پیروزی ارزشمندی که مقابل تراکتور داشتیم، خود را برای دیدار با سپاهان آماده می کنیم. بازیکنان و کادرفنی روحیه خوبی دارند و تمام تلاش ما این است که نیم فصل دوم را با قدرت کامل شروع کنیم.