آنها نمی توانند انتظارات رونالدو را تحمل کنند. او باید یونایتد را ترک کند

فردیناند ادامه می دهد:“نمی دانم چرا رونالدو مورد انتقاد قرار می گیرد؟ او حق دارد یونایتد را ترک کند و اگر ترک کند، هیچ اشتباهی مرتکب نشده است. بازیکنانی در منچستریونایتد هستند که سزاوار شدیدترین انتقادها هستند. اگر من جای اریک تنهاچ بودم، این کار را انجام می دادم. جوان‌های تیم را که بسیار با انگیزه‌تر و مشتاق‌تر هستند به میدان برسانند. به این ترتیب شاید برخی بازیکنان به خود بیایند و بفهمند برای کدام تیم بازی می‌کنند.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

یکی از بازیکنان مورد انتقاد کریستیانو رونالدو است. فوق ستاره پرتغالی در تور پیش فصل یونایتد غایب بود و همچنان در تلاش برای فرار است. او از شرایط یونایتد بسیار ناراضی است و نمی خواهد در این فصل با این تیم در لیگ اروپا بازی کند.

ریو فردیناند کاپیتان سابق یونایتد معتقد است که تمایل به ترک رونالد منطقی است:“من رونالدو را می شناسم و می دانم که او از هم تیمی هایش چه انتظاری دارد. اینطور نیست که مستقیماً با بازیکنان صحبت کند، اما او آنچه را که انتظار داشت با حرکات و رفتار خود نشان داد. متأسفانه بسیاری از بازیکنان یونایتد زیر فشار انتظارات رونالدو فرو ریختند. به جای اینکه از او یاد بگیرید: “شما باید به بازیکنی مانند رونالدو نگاه کنید و از او پیروی کنید.”

به گزارش “ورش سه”، منچستریونایتد فصل را با دو شکست آغاز کرد و شرایط خوبی ندارد. تیم تحت رهبری اریک تنهاچ در هفته اول با دو گل مغلوب برایتون شد و در هفته دوم 4-0 مغلوب برنتفورد شد. کمتر کسی فکر می کرد که منچستریونایتد در دو هفته اول مقابل حریفان نه چندان قدرتمند شکست بخورد. شیاطین سرخ اکنون باید برای بازی مقابل لیورپول آماده شوند.

ریو فردیناند کاپیتان سابق منچستریونایتد معتقد است انتقادات رونالدو ناعادلانه است و او حق دارد یونایتد را ترک کند.


سرویس خبر شماره: 1838649
25 آگوست 1401 @ 5:31 ب.ظ
2.9 هزار |

2نقطه نظر

ریو فردیناند: