آنچلوتی: آمادگی وینیسیوس تعیین کننده بود


سرویس خبر شماره: 1868286
14 فوریه 1401 در 03:17
1.7 هزار |

0نقطه نظر

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید معتقد است که سطح آمادگی وینیسیوس جونیور نقش مهمی در پیروزی تیمش مقابل والنسیا داشت.

آنچلوتی: آمادگی وینیسیوس تعیین کننده بود

نیمه سخت، نیمه آسان
نیمه دوم راحت تر بود. در نیمه اول وینیسیوس تلاش کرد، اما در نیمه دوم سطح آمادگی او تعیین کننده بود. تیم ما منسجم است. ما سه بازی کلین شیت کردیم و این خیلی مهم است. بازی خوبی است ما روند خوبی را دنبال می کنیم. حریف در نیمه دوم سرعت بازی را کم کرد و به سود ما بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال امشب با گل های مارکو آسنسیو و وینیسیوس جونیور موفق شد والنسیا را 2-0 شکست دهد و ستاره برزیلی باعث اخراج گابریل پائولیستا مدافع والنسیا شد. آنچلوتی در پایان بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

1797701
وینیسیوس
شرایط بدنی او فوق العاده است. مدافعان کناری حریف خسته هستند زیرا او غیرقابل توقف است. عصبانیت گابریل پائولیستا به دلیل ناتوانی او بود. پائولیستا همیشه بازیکن بسیار دقیقی است و این حرکت تنها به دلیل ناتوانی او در متوقف کردن وینیسیوس بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کاماویگا در دفاع چپ بازی می کند
او در دفاع چپ ما را غافلگیر کرد. او در این پست خیلی کم بازی کرده است اما در زمین حریف خطرات زیادی ایجاد می کند. و همچنین در کارهای دفاعی کمک می کند. او بازی در این پست را دوست ندارد، اما ما دوست داریم.

هواداران از سبایوس حمایت می کنند
او خیلی خوب کار می کند و همه ما این را می دانیم. در مورد او یک مشکل قراردادی وجود دارد که باشگاه باید به آن رسیدگی کند. اگر او به همین شکل بازی کند، مشکل بزرگی نخواهد بود.

17976961797695
بنزما و میلیتائو مصدوم شدند
مصدومیت بنزما جزئی به نظر می رسید اما میلیتائو بازی یکشنبه را از دست خواهد داد.