آنچلوتی: از مصدومیت می ترسی، روی کاناپه دراز بکش!

کارلو آنچلوتی گفت: “هدف ما در بازی فردا شب ارائه یک بازی خوب است و از این طریق می‌توانیم تکلیف مرحله گروهی را روشن کنیم. ما فرصت داریم تا رهبری را تایید کنیم و این چیزی است که می‌خواهیم. ما در زمان بسیار پر استرسی قرار داریم. فصل و بازی‌ها «خیلی زیاد است، اما ما خوب مقاومت کردیم. آخرین بازی ام مقابل لایپزیگ را زمانی که هدایت بایرن مونیخ را بر عهده داشتم به یاد دارم.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید ابراز امیدواری کرد که هدایت تیمش در بازی فردا شب قطعی شود.

آنچلوتی: از مصدومیت می ترسی، روی کاناپه دراز بکش!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید از 4 بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان این فصل 10 امتیاز گرفته است و در صورت تساوی در بازی فردا شب در خانه لایپزیگ، صدرنشینی خود را قطعی خواهد کرد. کارلو آنچلوتی سرمربی باتجربه رئال مادرید در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد.

آنها پیشرفت کرده اند و اعتماد به نفس زیادی به دست آورده اند. فکر می کنم فردا شب بازی بسیار سختی در آلمان خواهیم داشت. هر بازی برای این باشگاه مهم است، چه لیگ قهرمانان یا لالیگا. زمان استراحت کمی باقی مانده است و می خواهیم با شرایط خوبی به مرحله بعد برسیم و میزبان بازی دوم باشیم.

خبر کم کاری بازیکنان به خاطر جام جهانی؟ فکر نمی کنم بازیکنان به جام جهانی فکر کنند و باید بدانند که هر چه بیشتر بازی کنند، در این رویداد بهتر خواهند بود. الان همه دوست دارند ورزش کنند و اگر کسی از ترس آسیب دیدن نمی خواهد ورزش کند به او می گویم در خانه بمانند و فیلم ها و سریال های خوب زیاد است. من همیشه به بازیکنانم می گویم که مصدومیت بخشی از فوتبال است، اگر نمی خواهید مصدوم شوید روی کاناپه دراز بکشید. در عمل با یک لمس خفیف می توان این اتفاق افتاد و هیچ کاری نمی توان کرد.

شرایط بازیکن رئال مادرید؟ وینیسیوس جونیور قرار است در ترکیب باشد و بازی کند و خسته نیست. تحرک شماره 9 در زمین برای ما مهم است. معلمی به نام کریم بنزما توانست رودریگو را به خوبی آموزش دهد و حالا شرایط راحت تر شده است.

شایعه جدایی احتمالی مارکو آسنسیو؟ باشگاه می داند که من در مورد آینده آسنسیو چه فکر می کنم و خود بازیکن هم موقعیت من را می داند. اکنون، در تعطیلات جام جهانی، ممکن است زمان صحبت در مورد آن فرا رسیده باشد و بهتر است این کار را قبل از نیمه تمام انجام دهیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1849911
02 نوامبر 1401 ساعت 20:37 |
24.3 هزار |

13نقطه نظر

باید تکلیف مرحله گروهی را روشن کنیم: