آنچلوتی: اشتباه در خط دفاع کار را برای ما سخت کرد


وی با اشاره به اتفاقاتی که در آن بازی برای تیمش رخ داد، گفت: طبیعی بود که همه در زمین شرایط خاصی را تجربه کنند زیرا با خطای دفاعی کار را برای خودمان سخت کردیم که این خطا برای ما گران تمام شد. خیلی، ما کرنرهای زیادی را به ثمر رساندیم و از زمانی که گل خوردیم، اوضاع برای ما بهتر شد.”
سرمربی ایتالیایی در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم استفاده از آسنسیو در این بازی افزود: همانطور که گفتم او بازیکن رئال است و تا زمانی که اینجا باشد روی او حساب می کنم. فصل به این دلیل که او گل های زیادی برای ما به ثمر رساند. او بازیکن مهمی است.
سرمربی رئال در مورد ادن هازارد نیز ادامه داد: باید به موقعیت او فکر کنم، باید در نظر داشته باشید که شرایط در وین واقعا خوب است، وقتی هازارد به زمین رفت خیلی خوب بازی کرد: او در حال تمرین است. خوب و فکر می کنم او شانس بیشتری برای بازی در این فصل خواهد داشت.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب هفته اول لالیگا به مصاف آلمریا رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 مقابل این تیم به برتری برسد.
رئال مادرید ابتدا با یک گل از تیم حریف عقب افتاد و تلاش های متعدد آنها برای رسیدن به یک گل مساوی متوقف شد تا سرانجام در دقایق پایانی مسابقه با ضربه آزاد تماشایی لوکاس واسکز و داوید آلابا به خانه بازگردند. با سه امتیاز . برگرد
آنچلوتی پس از پایان بازی درباره حضور بازیکنان جدید در تیمش گفت: به نظر من رودیگر بازی خوبی انجام داد، بازیکنان جوان نتوانستند بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند و به دلیل عملکرد خوبشان به زمین فرستاده شدند. اما امروز آنها از نظر احساسی در شرایط سختی قرار داشتند، زیرا بازی در رئال مادرید برایشان سخت است.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید می گوید بازیکنان جدید فشار بازی برای این تیم را به خوبی احساس کردند.


سرویس خبر شماره: 1838372
24 آگوست 1401 ساعت 09:26
1.9 هزار |

0نقطه نظر