آنچلوتی: بهتر است وینیسیوس پنالتی نگرفت!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید پس از تساوی 1-1 در وقت قانونی و اضافه به سختی در ضربات پنالتی والنسیا را شکست داد و به بازی پایانی سوپرکاپ اسپانیا صعود کرد. کارلو آنچلوتی در پایان این دیدار تنها هدف تیمش در این رقابت ها را قهرمانی عنوان کرد.


سرویس خبر شماره: 1864271
22 دسامبر 1401 ساعت 03:25
160

0نقطه نظر

این سطح آمادگی 20 روز پس از جام جهانی عادی است

سرمربی رئال اضافه کرد: کاماویگا، لوکاس و میلیتائو مصدوم شده ایم و کارواخال و مندی بهبود یافته اند و در بازی بعدی در کنار ما خواهند بود، به هر حال در جام جهانی و 20 روز بعد از آن 14 بازیکن داشتیم. جم انتظار شرایط بهتر از این نداشته باشید.»

کارلتو در مورد این بازی نفس گیر گفت: “بازی واقعا سختی بود و ما سختی زیادی کشیدیم. البته بازی آسانی در این سطح نداریم. شروع خوبی در این بازی داشتیم. مسابقه و خوشبختانه پایان خوب بود. حریف خیلی خوب بازی کرد آنها کار دفاعی انجام دادند و خوشحالم که بردیم.

وی با نادیده گرفتن اینکه تیمش در نیمه دوم از آمادگی بدنی برخوردار نبود، تاکید کرد: نه، مشکل این نیست و ما سعی کردیم با زدن یک گل جلوی ضربات پنالتی را بگیریم. زیرا برخی از بازیکنان به تازگی از جام جهانی بازگشته اند. با این حال، ما باید شرایط بهتری را پیدا کنیم.”

1790668

سرمربی رئال مادرید این فصل را با توجه به برگزاری جام جهانی در پاییز، فصلی بی نظیر با شرایط ویژه دانست.

آنچلوتی: بهتر است وینیسیوس پنالتی نگرفت!

آنچلوتی در مورد انتخاب هایش در ضربات پنالتی گفت: برای سه ضربه اول سه بازیکن باتجربه را انتخاب کردم: بنزما، مودریچ و کروس. بعد از آنها آسنسیو که شوتزنی خوبی است و وینیسیوس جونیور نتوانست یک پنالتی بزند! (سرمربی رئال این قسمت از صحبت هایش را با خنده گفت تا مشخص شود قصد شوخی با شاگردش را داشته است.)



مجله اخبار فوتبال خارجی