آنچلوتی: تصمیمات داور غیرقابل درک بود

سرمربی رئال مادرید علیرغم برتری تماشایی اش در زمین از داوری این دیدار انتقاد کرد.

نتیجه این است که رئال مادرید 75 امتیاز کسب کرده است و تنها 6 هفته تا پایان فصل جاری لالیگا باقی مانده است. پس از رئال مادرید، بارسا با 15 امتیاز اختلاف و دو بازی کمتر در رده دوم قرار دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امشب از هفته سی و دوم لالیگا اسپانیا، صدر جدول رئال مادرید میهمان تیم سوم جدول سویا بود و موفق شد با نتیجه این تیم این تیم را شکست دهد. 2-3.

در 45 دقیقه اول، ایوان راکیتیچ دو بار در دقیقه 21 و اریک لاملا در دقیقه 25 دروازه را باز کردند. در نیمه دوم اما رئال با بازی فوق العاده رودریگو در دقیقه 50 و ناچو در دقیقه 82 شکست را پشت سر گذاشت. بازگشت باشکوه کهکشانی ها در دقیقه دوم نیمه دوم تکمیل شد، زمانی که کریم بنزما گل سوم میهمان را در اندلس به ثمر رساند تا بازی را به کارلو آنچلوتی و شاگردانش واگذار کند.


سرویس خبر شماره: 1820198 |
29 تیر 1401 ساعت 02:20 |
1,931 امتیاز خبر|

0نظرات

گام مهمی برای قهرمانی برداشته ایم

کارلتو ادامه داد:ما بازی را بد و کسل کننده شروع کردیم، اما مهم این بود که ایمان و اعتمادمان را از دست ندادیم. قضاوت نیز مشکل داشت. هنوز نمی دانم چرا داور وینیسیوس را گل بازی اعلام کرد. نیمه اول حتی دوباره توپ را کارلوس ندید.فقط کافی بود کاماوینگا را به حراج بگذاریم تا برنامه ها کامل شود.اصلا متوجه تصمیمات داور نشدم.امشب همه منتظر بودند که رئال لغزش دهد اما ما شایسته بودیم. ما هنوز قهرمان نشده ایم، اما گام مهمی در این راه برداشته ایم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

این در حالی است که رئال مادرید بیست و سومین پیروزی فصل خود را به دست آورد و به لطف آن، با شکست 2-0 در نیمه اول، فاصله ایمنی خود در صدر جدول را به 15 امتیاز رساند.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی گفت: این یک پیروزی بسیار مهم بود. در نیمه دوم واکنش خوبی داشتیم و شخصیت رئال را نشان دادیم. تیم با فداکاری و فداکاری بازی کرد و توانستیم دو گل دیرهنگام را جبران کنیم و گل سوم را به ثمر برسانیم. رئال یک بار دیگر نشان داد که چه کارهای ویژه ای می تواند انجام دهد.