آنچلوتی: دارم گریه می کنم چون خیلی خوشحالم

کارلو آنچلوتی پس از ریختن رئال مادرید و اشک ریختن احساساتی شد. سرمربی ایتالیایی نیز در این باره گفت: ژنتیک است، پدرم احساساتی بود، پدربزرگم هم… اگر گریه می کنم به خاطر خوشحالی من است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فلورنتینو پرز تابستان گذشته تصمیمی غیرمنتظره گرفت و کارلو آنچلوتی را به رئال مادرید بازگرداند. در ابتدا، بسیاری از هواداران رئال مادرید چندان به این تصمیم خوشبین نبودند، زیرا کارلو آنچلوتی نمی توانست روز خوبی را در اورتون داشته باشد و تصور می شد که او نمی تواند موفقیت اولین فصل خود در لوس بلانکوس را تکرار کند.

کارلو آنچلوتی در پایان بازی گفت“این اولین بار است که قهرمانی را در سانتیاگو برنابئو جشن می‌گیرم و جو خاصی در اینجا حاکم است. فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد. امروز باید از آن لذت ببرید و می‌خواهم از همه به خاطر مشارکتشان تشکر کنم. رئیس وقتی مرا آورد. انتظارش را نداشتم، خوشحالم و ادامه خواهیم داد. باید برای جشن گرفتن اینجا عجله کنیم.

جذب کیلیان امباپه: با وجود فلورنتینو پرز، آینده از قبل نوشته شده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1822180 |
10 ارديبهشت 1401 ساعت 22:03 |
25,741 امتیاز خبر|

12نظرات

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پس از قهرمانی این تیم در لالیگا احساساتی شد.

انتقادات از سرمربی ایتالیایی حتی در مقطعی از فصل به اوج خود رسید، اما آنچلوتی آرام ماند و از تجربیات فراوان خود برای هدایت رئال مادرید به موفقیت استفاده کرد. تیم او امشب در فاصله چهار هفته از پایان رقابت های لالیگا موفق شد قهرمانی خود را در این رقابت ها قطعی کند تا جایی که کارلو آنچلوتی به اولین سرمربی تاریخ تبدیل شد که پنج لیگ معتبر اروپایی را به دست آورده است.