آنچلوتی: رسیدن به نیمه نهایی برای ما موفقیت نیست!

برای من شرایط واقعاً بسیار ساده است و کار زیادی برای انجام دادن ندارم. ما روی استراتژی تیمی و مواردی از این دست کار می کنیم، اما شرایط بسیار ساده است. واقعا فکر می کنم زمان مناسبی برای ارزیابی فصل نیست، اما برای من آسان بوده است.

دیدار مقابل منچسترسیتی: “با توجه به تغییر قوانین امتیاز دهی در خانه حریف، احتمال وقوع اتفاقی افزایش یافته است. قرار نیست فردا برای تیم برنده حکم صعود صادر کنیم و همه چیز در مسابقه مشخص خواهد شد. بازگشت به برنابئو رودریگو بازی کرد. خوب و ادواردو کاماوینگا آماده است، هر دو بازیکن انرژی زیادی دارند و من نتیجه قطعی در این مورد نگرفته ام.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید مدعی شد که منچسترسیتی رقیبی جدی برای تیمش خواهد بود.


سرویس خبر شماره: 1821418 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 22:21 |
9,301 امتیاز خبر|

9نظرات

ما نگران بازی مقابل سیتی هستیم.

فکر می کنم فشار روی هر دو تیم یکسان است و کم و بیش وجود دارد. رسیدن به نیمه نهایی برای رئال مادرید موفقیت نیست و فینالیست بودن یک موفقیت است. هدف ما رسیدن به فینال است. آنچه در ابتدای فصل گفته شد را به خاطر می آورم و نظر مخاطب را به یاد می آورم. دو تیم هستند که قرار نبود به نیمه نهایی برسند، یکی ویارئال و دیگری رئال مادرید. دو خواستگار دیگر پاری سن ژرمن و چلسی یا بایرن مونیخ بودند.

باید در نظر بگیریم که بازی 180 دقیقه طول می کشد. به فینال مهم ترین رقابت دنیا خیلی نزدیک هستیم و نگران هستیم چون حریف بسیار قدرتمندی در پیش داریم. در این دوره از لیگ قهرمانان، ما رقبای بسیار سرسختی داشتیم که در ابتدای فصل قهرمان شدند. شرایط برای ما خوب پیش رفت و قطعا فردا با تمام وجود می جنگیم.

احتمال قهرمانی در لالیگا: “ما می توانیم در ورزشگاه خود پیروز شویم و برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد. بسیار خوشحالیم که توانستیم یک ماه زودتر در شرایط فعلی قرار بگیریم. از طرفی با اشتیاق زیادی برای این مسابقه آماده ایم. ، جو تیم خیلی خوب است و بازیکنانی که می خواهند بازی کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید پس از غلبه بر تیم های مطرحی مانند پاری سن ژرمن و چلسی، حالا باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف منچسترسیتی برود. کارلو آنچلوتی سرمربی باتجربه ایتالیایی رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی حضور یافت و تاکید کرد که رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا هدف اصلی تیمش خواهد بود.

شرایط بازیکنان مصدوم رئال مادرید: “با آنچه در تمرین دیروز دیدیم متوجه شدیم که شرایط مساعد است. ما به داوید آلابا و مهمتر از همه در مورد کاسیمیرو شک داریم. اگر کاسیمیرو به این دیدار نرود در بازی برگشت حضور خواهد داشت.”



مجله اخبار فوتبال خارجی