آنچلوتی: شکست در دربی؟ خوشحالم که آسیبی ندیدیم

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری پس از بازی گفت“بازی خوبی بود و ما خوب جنگیدیم. بازی تقریباً مساوی بود و در نیمه دوم بسیار بهتر از نیمه اول بودیم. پس از یک هفته سخت و هیجان انگیز، انتظار زیادی از تیم وجود نداشت. ما باختیم، اما تیم تلاش های خود را در زمین نشان داد.” واقعیت این است که من انتظار بیشتری نداشتم.”

لونین جایگزین کورتوا شد: او امشب کار بسیار خوبی انجام داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

برای کارلو آنچلوتی شکست در دربی چندان مهم نبود و از مصدوم نشدن تیمش امشب خوشحال بود.

آنچلوتی ادامه داد: ما در نیمه اول توپ های زیادی را از دست دادیم و اغلب در دوئل های رودررو باختیم. معتقدم در چنین مسابقاتی شرایط روحی تیم بسیار مهم است و از این نظر کمی خسته بودیم. اینکه مصدوم نشدیم اما اتفاق مثبت مسابقه بود و حالا باید برای مسابقات بعدی آماده شویم. امیدوارم قبل از فینال مصدوم نشویم.»


سرویس خبر شماره: 1823388 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 02:15 |
1,262 |

0نظرات

انتظار زیادی از تیم نداشتم

سیستم چرخشی تا پایان فصل:در بازی پنجشنبه شب مقابل لوانته، بازی به بازیکنانی می رسد که امشب در زمین حضور نداشتند. مقابل کادیز نیز همین روند ادامه خواهد داشت و در مقابل بتیس تقریباً تیمی را خواهیم دید که در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر خواهد بود. لیورپول.”

برخلاف رئال مادرید که به دلیل قهرمانی زودهنگام و تشریفاتی بودن بازی اهمیتی به نتیجه نمی‌داد، اتلتیکو مادرید برای تثبیت جایگاه خود در بین 4 تیم برتر جدول به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرم داشت.

شاگردان دیگو سیمئونه در نوزدهمین پیروزی خود 64 امتیاز کسب کردند و فاصله خود را با رئال بتیس رده پنجمی به 6 امتیاز افزایش دادند. در حالی که تنها سه هفته تا پایان مسابقات باقی مانده است. رئال مادرید هنوز 81 امتیاز تا چهارمین شکست فصل فاصله دارد.

در آخرین دیدار از هفته سی و پنجم لالیگا، اتلتیکو مادرید موفق شد با تک گل دقیقه 38 یانیک کاراسکو از روی نقطه پنالتی با نتیجه یک بر صفر میهمان و رقیب رئال مادرید را شکست دهد.