آنچلوتی: فریب باخت اینتراخت مقابل بایرن را نخواهیم خورد


سرویس خبر شماره: 1837475
18 مرداد 1401 ساعت 23:21 |
5.3K |

13نقطه نظر

فوتبال آلمان و بایرن مونیخ
بایرن بودجه بیشتری دارد و سازماندهی و سابقه آنها نسبت به سایر تیم ها برتری دارد. امروزه در فوتبال داشتن بودجه زیاد برای موفقیت بسیار مهم است. این همان چیزی است که در آلمان و ایتالیا نیز در حال رخ دادن است. تعادل بسیار مهم است.

مسابقه را در هلسینکی برگزار کنید
در این بازی تعداد هواداران فرانکفورت در ورزشگاه بیشتر خواهد بود. اما خوبی این است که آنها پیراهن های سفید پوشیده اند و در نگاه اول به نظر می رسد که همه آنها مادریدی هستند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آینتراخت در هفته اول بوندسلیگا با نتیجه 6-1 بایرن را شکست داد
من بازی مقابل بایرن را دیدم. این بازی ما را فریب نمی دهد. ما دیدیم که آنها در لیگ اروپا چقدر خوب هستند. اینتراخت شایسته برد بود. این یک تیم پویا است که با قدرت بازی می کند. ما این تیم را به خوبی می شناسیم. برای پیروزی مقابل چنین تیمی باید خوب و با قدرت بازی کرد.

کریم بنزما
ما چند مهاجم داریم: کریم، ماریانو، هازارد، رودریگو، وینی و آسنسیو. اما مطمئناً وقتی بهترین مهاجم جهان را نداشته باشید، کار سخت می شود. هیچ فوتبالیستی در دنیا نمی تواند جای خالی کریم را پر کند. اگر مریض شود باید خود را با شرایط جدید وفق دهیم.

آنچلوتی فصل گذشته با رئال مادرید قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شد. او می گوید سال گذشته بهترین سال دوران فوتبالش بوده است. او در تابستان 2021 به عنوان جانشین زین الدین زیدان روی نیمکت رئال نشست. سرمربی ایتالیایی می گوید انتظار نداشت برای دومین بار شانس هدایت رئال مادرید را داشته باشد و افتخار می کند که توانسته در اولین فصل حضورش به دو موفقیت بزرگ با این تیم دست یابد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از بازی سوپرجام اروپا، فصل گذشته را بهترین فصل دوران فوتبال خود خواند و گفت که تیمش آماده بازی برابر اینتراخت فرانکفورت است.

فصل جدید
قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به ما امید داد و می خواهیم این امید و انگیزه ادامه یابد. تلاش ما برنده شدن در تمام مسابقات است. ما برای این مبارزه خواهیم کرد. من در این مورد هیچ شکی ندارم. به دست آوردن هر شش جام ممکن یک چالش پیچیده است. آنچه برای ما ممکن است جنگیدن و جنگیدن است. اما نمی‌دانم در پایان همه جام‌ها را به دست می‌آوریم یا نه. تیم ما خوب است و نسبت به فصل گذشته بهتر شده است.

قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا
سرمربی رئال مادرید در این نشست خبری گفت: فصل گذشته بهترین فصل فوتبالی من بود، قبل از آن هرگز نتوانسته بودم در یک سال قهرمان لیگ و لیگ قهرمانان اروپا شوم، بازیکنانم توانسته اند. دستیابی به موفقیت؛ ترکیب روحیه، نگرش خوب، کیفیت فوتبال، تجربه بالا و اشتیاق جوانان به لطف همین ترکیب و همین ویژگی هاست که توانسته ایم بیشترین شکست را بدهیم. تیم های قدرتمند جهان

نقل و انتقالات تابستانی
دو بازیکن جذب کرده ایم که کیفیت فیزیکی و فنی تیم را بالا می برد. اکنون در آغاز یک سال دیگر از همکاری با یکدیگر برای تقویت روابط بین کودکان هستیم. سال گذشته رابطه بین پیشکسوتان و جوانان عالی بود و امسال این رابطه قوی تر خواهد بود. یکی از کلیدهای موفقیت ما در سال گذشته رابطه عالی بین بازیکنان باتجربه و جوان بود. رودیگر و شومان هر دو از نظر فنی و بدنی قوی هستند.

پیروزی همیشه حس خاصی دارد. اگر برنده شویم خوشحال می شوم و اگر ببازیم ناراحت می شوم. آمار برای ما مهم نیست. مهم این است که از بازی بازیکنانم قدردانی می کنم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و آینتراخت فرانکفورت قهرمان لیگ اروپا فردا در فنلاند در ورزشگاه المپیک هلسینکی در دیدار سوپرجام اروپا به مصاف هم خواهند رفت. نشست خبری این بازی عصر امروز برگزار شد و کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال اعلام کرد که تیمش برای بازی با تیم آلمان آماده است.