آنچلوتی: فقط 90 دقیقه با فینال فاصله داریم

لیگ قهرمانان خیلی سخت است، ما به چیزی بیشتر از قلبمان نیاز خواهیم داشت. سیتی برتر است و باید بازی خوبی انجام دهیم. جو بسیار خوبی پس از قهرمانی در لالیگا وجود دارد، فردا می توانیم این کار را انجام دهیم. تنها 90 دقیقه تا فینال لیگ قهرمانان باقی مانده است و ما مطمئن هستیم.

وضعیت دیوید آلابا: “دیوید آلابا فردا بازی نمی کند. آلابا بازیکن بسیار مهمی برای ما در این فصل بوده است، اما ناچو نیز فردا مهم خواهد بود.”

رئال مادرید که در ابتدای هفته موفق شد قهرمانی خود در لالیگا را جشن بگیرد، فردا شب در یک بازی حساس و تعیین کننده در سانتیاگو برنابئو میزبان منچسترسیتی است. این دیدار با نتیجه 4-3 به پایان رسید و شاگردان کارلو آنچلوتی برای کسب امتیاز به بیش از دو گل نیاز داشتند.

آنچلوتی ادامه دادما جنبه های تهاجمی خود را بهبود بخشیده ایم. کریم، وینیسیوس، آسنسیو، مودریچ، کروس… البته گاهی اوقات به دلیل اینکه شماره 9 بزرگی نداریم، با ضربه سرمان مشکل داریم.”

پیشرفت وینیسیوس: وینیسیوس توانایی گلزنی خود را بسیار بهبود بخشیده است. او در مقابل دروازه آرامتر است و اکنون وقت خود را صرف تصمیم گیری می کند. او اکنون بسیار بالغ تر است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

کاسمیرو برمی گردد: او قطعا در دفاع به ما کمک خواهد کرد. ما باید در دفاع دسته جمعی بهتر عمل کنیم. ما در دفاع کار کرده ایم و فکر می کنم شما پیشرفت خواهید کرد.”


سرویس خبر شماره: 1822538 |
13 ارديبهشت 1401 ساعت 16:49 |
12,293 امتیاز خبر|

15نظرات

فردا پیشرفت دفاعی ما را خواهید دید

عملکرد عالی از لوکا مودریچاو در طول سال‌ها تغییری نکرده است. او بازیکنی بسیار حرفه‌ای است، او فوق‌العاده است، او فوق‌العاده است. او بازیکنی فوق‌العاده با کیفیت‌های فوق‌العاده، هم از نظر فیزیکی و هم از نظر فنی است.»

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید می گوید با وجود سختی بازی مقابل منچسترسیتی، تیمش به آنها اعتماد زیادی دارد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل منچسترسیتی گفت: “بازیکنان خوب و با انگیزه هستند، ما می توانیم یک فینال دیگر در لیگ قهرمانان را بازی کنیم. می دانیم که بسیار سخت خواهد بود، اما ما اعتماد به نفس داریم. سیتی و رئال مادرید کیفیت های متفاوتی دارند. شخصیت و همچنین ویژگی های فردی یک جنبه بسیار مهم است.