آنچلوتی: مدارک مربیگری خود را کنار بگذارید!

همچنین هیچ اشاره ای به تیبو کورتوا در میان نامزدهای بهترین دروازه بان سال فیفا نشد و این در حالی بود که این مدافع در ماه های اخیر عملکرد درخشانی را در ترکیب رئال مادرید انجام داد و یکی از عوامل اصلی هدایت این تیم به لالیگا بود. . و به جمع 8 تیم برتر برسد. بهترین تیم لیگ قهرمانان اروپا معرفی شد. حال، کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در مصاحبه ای به شدت از انتخابات اخیر انتقاد کرده و تاکید کرده است که هرکسی به قدرت تیبو کورتوا اعتقادی ندارد، باید از مدرک مربیگری یا روزنامه نگاری خود دست بکشد.


سرویس خبر شماره: 1815354 |
23 مارس 1400 ساعت 21:23 |
4,803 امتیاز خبر|

1نظرات

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، تیبو کورتوا را به عنوان بهترین دروازه بان حال حاضر جهان معرفی کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نشریه معتبر فورفورتو به تازگی 10 دروازه بان برتر دنیای فوتبال را انتخاب کرده و برخلاف انتظار، نام تیبو کورتوا، مدافع بلژیکی و قرضی رئال مادرید در این بین به چشم نمی خورد. . . کورتوا در این فصل 16 بار در 38 بازی برای لوس بلانکوس دروازه خود را بسته نگه داشته است و تنها 29 گل دریافت کرده است که آمار مهمی است.

کارلو آنچلوتی گفت: “به نظر من نتیجه این انتخاب مزخرف است. لطفاً از من نپرسید که درباره تیبو کورتوا چه فکر می کنم. فکر می کنم او بهترین دروازه بان حال حاضر جهان است، اما این به من علاقه مند است.” دنی کارواخال و فرلان مندی برای من در یک موقعیت قرار دارند. اما اگر واقعاً در مورد تیبو کورتوا چنین فکر می‌کنید، باید مدرک روزنامه‌نگاری یا مربیگری خود را دور بریزید.



مجله اخبار فوتبال خارجی