آنچلوتی نگران بود: مصدومیت زودرس میلیتائو (عکس)

پس از حدود یک دقیقه، میلیتائو به نیمکت رئال نشان داد که باید تعویض شود. دنیل کارواخال وارد زمین شد و به پست تخصصی خود یعنی دفاع راست رفت تا ناچو بتواند در مرکز بیاید و در کنار رودیگر به عنوان مدافع میانی بازی را ادامه دهد.

ادر میلیتائو مدافع برزیلی رئال مادرید در نیمه اول بازی این تیم مقابل والنسیا از ناحیه پای چپ آسیب دید و زمین را ترک کرد.

آنچلوتی نگران بود: مصدومیت زودرس میلیتائو (عکس)

اما در نیمه اول این بازی اتفاقی افتاد که می تواند به دغدغه بزرگی برای کارلو آنچلوتی تبدیل شود. ادر میلیتائو، مدافع برزیلی که از ابتدای بازی امشب در میانه خط دفاعی قرار داشت به شدت مصدوم شد و در دقیقه 34 زمین را ترک کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید در هفته هفدهم لالیگا به مصاف والنسیا در سانتیاگو برنابئو می رود.


سرویس خبر شماره: 1868280
14 فوریه 1401 ساعت 00:30
نمایش 4K |

6نقطه نظر

مارکا می گوید مصدومیت میلیتائو در ناحیه عضله پای چپ است. اما فعلا نمی توان درباره شدت این مصدومیت اظهار نظر کرد. دقایقی بعد تصویر میلیتائو روی نیمکت دیده شد که ناراحت و افسرده به نظر می رسد و هواداران لوس بلانکوس می گویند نگران مدافع برزیلی تیمشان هستند.

1797696



مجله اخبار فوتبال خارجی

در همان دقیقه بود که میلیتائو با ساموئل دیاز لینو، وینگر والنسیا در نزدیکی طول زمین برخورد کرد. پس از این برخورد، میلیتائو و لینو از شدت درد روی زمین می پیچیدند. به محض ورود تیم پزشکی به زمین، هواداران رئال متوجه گرم شدن کارواخال شدند. مشخص بود که مصدومیت مدافع برزیلی جدی است.

1797695