آنچلوتی: هیچ چیز تمام نشده است، ما تا آخر می جنگیم



سرویس خبر شماره: 1868739
16 فوریه 1401 در 07:17 ب.ظ |
5.6 هزار |

17نقطه نظر

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید گفته است که پس از باخت 1-0 مقابل مایورکا، امیدهای رئال برای قهرمانی در لالیگا تمام نشده و آنها تا آخرین لحظه خواهند جنگید.

آنچلوتی:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید امشب در هفته بیستم لالیگا به مایورکا سفر می کند تا فاصله خود را با بارسا صدرنشین کم کند.

شاگردان آنچلوتی عملکرد خوبی نداشتند و در نهایت با گل به خودی ناچو یک بر صفر شکست خوردند. در این دیدار رئال نیز یک پنالتی از دست رفته توسط آسنسیو دریافت کرد. در نشست خبری پس از بازی، خبرنگاران از آنچلوتی درباره علت پنالتی آسنسیو و عدم حضور کروس و مودریچ در این بازی جویا شدند.

1798684

خداحافظی لالیگا؟
این شکست بسیار دردناک است. ما برای این بازی آماده بودیم و همانطور که انتظار داشتیم بازی سختی بود. در کل بد بازی نکردیم. گلی که خوردیم و پنالتی خیلی روی ما تاثیر گذاشت.

بازیکنان مایورکا به مصاف وینیسیوس می روند
آنچه اتفاق می افتد تقصیر وینیسیوس نیست. او فقط می خواهد فوتبال بازی کند. باید دیدگاه خود را تغییر دهید و ببینید در بازی امروز مقابل او چه گذشت.

پنالتی از دست رفته آسنسیو
من آسنسیو را برای پنالتی انتخاب کردم. پنالتی کاران ما به ترتیب بنزما و مودریچ هستند. وقتی آنها در زمین نیستند، پنالتی گیران بعدی را انتخاب می کنم. بسته به اینکه چه کسی در زمین باشد، آسنسیو، رودریگو، کروس یا دیگران را انتخاب خواهم کرد.

چرا رودریگو برای زدن پنالتی انتخاب نشد؟
به جای رودریگو، ترجیح دادم آسنسیو پنالتی بزند. چون با توجه به پنالتی که در جام جهانی از دست داد، می تواند روی او تاثیر منفی بگذارد.

این فصل برای رئال مادرید ادامه دارد
ما تا آخر برای قهرمانی لالیگا خواهیم جنگید. هیچ چیز تمام نشده و بازی های زیادی باقی مانده است.

ترکیب اولیه رئال بد انتخاب شد؟
من نتوانستم کروس و مودریچ را در ترکیب خود قرار دهم زیرا تونی 100 درصد آماده نبود و لوکا نیز به استراحت نیاز داشت. حالا باید روی اتفاقات بعدی تمرکز کنیم. به خصوص برای جام باشگاه های جهان که ما از حضور در آن خوشحالیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی