آنچه هواداران ولوز پس از برتری 3-0 مقابل لیورپول به یورگن کلوپ شعار دادند

با این حال، اکنون به نظر می رسد که یورگن کلوپ در کانون توجه ناخوشایند قرار گرفته است و هواداران و مفسران به طور یکسان این سوال را دارند که آیا زمان حضور این بازیکن آلمانی در آنفیلد به پایان می رسد یا خیر.

باشگاه از تابستان به بعد نیاز به یک تنظیم مجدد دارد، این خیلی واضح است، اما به هیچ وجه نباید به دنبال این باشیم که همه تقصیرها را روی دوش سرمربی بیاندازیم.

بیشتر بخوانید: پل مرسون می گوید که لیورپول هنوز از تصمیم بد در شروع فصل آسیب دیده است.

عملکرد ضعیف لیورپول و حتی نتایج ضعیف تر، به درستی سوالاتی را در مورد برخی از باسابقه ترین بازیکنان لیورپول ایجاد کرده است.

ما باید کاملاً روشن کنیم که راه حل – در ذهن ما – این نیست که به سمت سرمربی برویم، حتی اگر بپذیریم که آلمان و تیم مربیگری او حداقل بخشی از تقصیرها را برای سطوح عملکرد پایین غیرقابل قبول در تیم دارند. گام صدا.

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟

“صبح اخراج شد!” هواداران ولوز سر یورگن کلوپ فریاد بزنند. احتمال بیشتری وجود دارد که کل تیم قرمزها قبل از آن P45 خود را دریافت کنند، اما این یک بعد از ظهر بدبخت دیگر برای سرمربی لیورپول است.

به همان اندازه که این ادعا قابل توجه به نظر می رسد – به نظر می رسد که پایان خط برای تعدادی از ستاره های برجسته باشگاه فوتبال لیورپول با بازسازی جدی فراتر از محدوده ای که در ابتدا در نظر گرفته شده بود و اکنون ضروری است، فرا رسیده است.



https://www.empireofthekop.com/2023/02/04/wolves-fans-chant-jurgen-klopp/ منبع:

در گزارشی از Molineux، پل گورست واکنش هواداران ولوز را پس از برتری 3-0 مقابل قرمزها در یک بازی شیطانی دیگر برای تیم میانی جدول در توییتر منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: مارک لاورنسون می گوید LFC خیلی خوب است زیرا فابینیو و فیلیپس می توانند طرحی برای بهبود فوری ارائه دهند.