آنچه ژورنال لیگ 1 اکنون در مورد لیورپول و هدف یورو می شنود

لیورپول در تابستان امسال برای جذب لنی یورو با PSG رقابت جدی خواهد داشت.

به گفته جاناتان جانسون، لباس فرانسوی نباید در مسابقه برای هافبک میانی لیل تخفیف داده شود.

“آخرین برداشت من از یورو این است که او اجازه دارد تابستان لیل را ترک کند، آنها مانعی برای او نخواهند داشت، قرارداد جدیدی برای او وجود نخواهد داشت.” گزارشگر مستقر در لیگ 1 به CaughtOffside’s گفت جلسه توجیهی روزانه.

بدیهی است که او به دنبال افزایش دستمزد قابل توجهی نسبت به آنچه در حال حاضر به دست می آورد، خواهد بود، اما با توجه به سطح باشگاهی که می توانست انتخاب کند، قابل درک است که او بیشتر از لیل درآمد خواهد داشت.

همچنین می‌توانم بگویم که هر جا که او می‌رود، احتمال زیادی وجود دارد که به ترکیب اصلی راه پیدا کند.»

به گفته منابع جانسون، اخیراً مشخص شده است که پاری سن ژرمن در رقابت برای هافبک میانی جوان جایگاهی را به دست آورده است.

واضح است که پاری سن ژرمن یک فرصت بزرگ با یورو دارد، اگرچه شایان ذکر است که لوئیس کامپوس تمایل به بازار پرتغال دارد و جایگزین هایی در این مجموعه استعدادها وجود دارد. با این حال، یورو اهل منطقه پاریس است و این چیزی است که می توان از آن به نفع پاری سن ژرمن استفاده کرد. آخرین درک من این است که پاری سن ژرمن در حال حاضر به اندازه چند هفته پیش دور نیست تا بتواند رئال مادرید را در رقابت برای امضای او شکست دهد. ستون نویس CaughtOffside اضافه کرد.

بنابراین، من نمی‌خواهم پاری‌سن‌ژرمن را از این یکی حذف کنم، اما به همین ترتیب، باشگاه‌های لیگ برتری نیز وجود خواهند داشت که اتفاقات رخ داده را نیز زیر نظر داشته باشند، به خصوص در میان بلاتکلیفی تیم‌های فرانسوی و حماسه‌ای که در مورد حقوق تلویزیون به تعویق افتاده است. بر.”

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

در همین حال، آرن اسلات در اولین مصاحبه عمومی خود برای باشگاه فوتبال لیورپول به طور رسمی در آنفیلد مورد استقبال قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: آرن اسلات از ورود “بهترین ممکن” به لیورپول هیجان زده است که قبلاً هرگز ملاقات نکرده بود همانطور که وعده داده شده بود.

بیشتر بخوانید: واکنش آرن اسلات به بازی ایپسویچ در ساعت 12:30 بعد از شکایت کلوپ چگونه است.

لیورپول باید پیشنهادی بدهد که لنی یورو نمی تواند رد کند

لنی یورو گیفت اوربان را برای مالکیت به چالش می کشد – (عکس از جف پاچود/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

بسیاری از اینها به این بستگی دارد که لیورپول چقدر می تواند یورو را در ساختار دستمزد موجود خود جا دهد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که ظاهراً ما آماده‌ایم تا 133000 پوند در هفته به فرانسوی پیشنهاد دهیم تا در خط نقطه‌چین برای لباس اسلات امضا کند.

از نظر تئوری، این نوجوان بیشتر از ابراهیما کوناته و اندی رابرتسون درآمد دارد – برای مردی که بسیاری آن را یک استعداد نسلی در حال ساخت می‌دانند کاملاً بیانیه‌ای است.

اگر این چیزی است که لازم است، و لیورپول احساس نمی کند که تعادل در رختکن را به هم می زند، ما باید تمام تراشه هایمان را به جلو بکشیم تا با جذابیت فوتبال در پاریس بومی یورو رقابت کنیم.

نمای نزدیک EOTK با جان ولش: “پسر محلی که رویای خود را زندگی کرد” و پیش بینی های LFC Slot



https://www.empireofthekop.com/2024/06/20/ligue-1-journo-liverpool-transfer-target-leny-yoro/ منبع: