آنچه گزارشگر اسکای اسپورت اکنون در مورد لیورپول و ویلیان پاچو می شنود

انتظار می رود لیورپول در تابستان پیش از جدایی احتمالی، بخش دفاعی خود را تقویت کند.

قرارداد جوئل ماتیپ، برای یک نفر، در حال حاضر قرار است در سال 2025 به پایان برسد، زیرا یک ACL پاره شده، بخش زیادی از فصل 2023/24 کامرونی را از مسیر خارج کرده است.

سوالاتی در مورد اینکه تابستان برای کوستاس تسیمیکاس، مدافع چپ پشتیبان چه خواهد بود، باقی می ماند.

در همین حال، فلوریان پلتنبرگ از Sky German در X (توئیتر سابق) گزارش داد که قرمزها هنوز مذاکراتی را با فرانکفورت برای ویلیان پاچو، مدافع میانی 22 ساله با رتبه بالا آغاز نکرده اند.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

بیشتر بخوانید: فابریزیو رومانو به‌روزرسانی بعد از ظهر را منتشر می‌کند که ممکن است قلب لیورپول را بشکند

بیشتر بخوانید: رونالد کومان انتقال 8 میلیون یورویی بازیکن لیورپول به بارسلونا را وتو کرد – او اکنون 52.6 میلیون یورو ارزش دارد.

آیا لیورپول تابستان امسال ویلیان پاچو را به خدمت خواهد گرفت؟

این احتمالاً بستگی به این دارد که اکوادوری چگونه به عنوان یک جانشین ماتیپ یا جانشین بلندمدت ویرجیل ون دایک به درستی عمل کند.

در حالی که می دانیم تمرکز بر توانایی هوایی پاچو کمی وسواسی به نظر می رسد، مبارزات مقایسه ای او با ملی پوش هلندی ما ارزش برجسته کردن دارد. بر اساس گزارش FBref، مرد فرانکفورتی تاکنون به طور متوسط ​​56.6 درصد از دوئل های هوایی خود را برنده شده است در حالی که شماره 4 ما 76.1 درصد است.

گفته می شود که لیورپول مشتاق جذب ویلیان پاچو است – (عکس از لئون کوگلر / گتی ایماژ)

امید بیشتری برای هافبک میانی در رده ماتیپ وجود دارد. ستاره سابق شالکه که به دلیل توانایی حمل توپ به عنوان علامت تجاری خود شناخته می شود، یکی از با کفایت ترین مدافعان فوتبال جهان بر روی توپ است و در صدک 81 حمل های پیشرونده قرار دارد.

مدافع میانی مرتبط با لیورپول در حال حاضر در رده صدک 58 قرار دارد، اما نسبتاً در بازی ها برتر است.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: سوالاتی که آرن اسلات باید در لیورپول به آنها پاسخ دهد، جایی که آموریم اشتباه کرد و خیلی چیزهای دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/05/08/sky-reporter-hearing-liverpool-willian-pacho/ منبع: