آن سوت داور 26 مارس را بگیرید!

5 اسفند بار دیگر به روزی جنجالی برای سید مهدی سیدعلی تبدیل شده است.

آن سوت داور 26 مارس را بگیرید!

نکته جالب اینجاست که پس از اعتراضات فراوان در دقایق 90+8 این بازی، علیرضا منصوریان و شاگردان در هنگام خروج سیدمهدی سیدعلی پشت سر او حرکت کردند و به صورت کنایه آمیزی برای او کف زدند.


سرویس خبر شماره: 1896344
27 مارس 1401 ساعت 08:45
2K |

0نقطه نظر

تمرین جنجالی دربی سید مهدی سیدعلی

برای سیدعلی که روزهای پایانی داوری خود را سپری می کند و در پایان فصل باید از این عرصه خداحافظی کند، شاید 5 اسفند روزی تاریخی باشد؛ شاید 5 اسفند روزی تاریخی باشد. تاریخی و البته بسیار بحث برانگیز.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سال گذشته در همین روز سیدعلی دیدار حساس پرسپولیس و استقلال را سوت زد که به اعتقاد بسیاری قهرمان لیگ برتر را مشخص می کند یا حداقل در صورت شکست پرسپولیس آخرین شانس شاگردان یحیی گل محمدی را از بین می برد.

1833295

این دیدار با کوچکترین اختلاف به گل تساوی استقلال منجر شد تا اینکه پاس دیدنی صالح حردانی و ضربه سر ژستد دروازه احمد گوهری را باز کرد تا بازی در دقیقه 80 بازی را 1-1 کند. اما در همین لحظه یحیی گل محمدی به شکلی بی سابقه وارد زمین چمن ورزشگاه شد تا اعتراض خود را با رساترین لحن ممکن به داور نشان دهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیدمهدی سیدعلی آخرین بازی فوتبال ایران در سال جاری را قضاوت کرد چرا که این بازی برای آخرین تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایران تعیین کننده بود و البته علاقه تقارنی به او داشت. آخرین بازی مهم فوتبال ایران در سال 1400

بعدها اتفاقاتی افتاد که دربی 98 را به یکی از جنجالی ترین دیدارهای تاریخ فوتبال ایران تبدیل کرد و پرسپولیس را از صدر جدول سقوط کرد.

حالا بعد از گذشت یک سال قضاوت دیدار گل گهر و فولاد به سیدعلی سپرده شد و این داور 45 ساله بار دیگر دیداری جنجالی را تجربه کرد. این بار این علیرضا منصوریان بود که نسبت به تصمیمات داور در مورد دو اخراج موضع گرفت و در نشست خبری شدیدترین اظهارات را علیه او مطرح کرد.

1833294