آهنگ شکیرا نامزد پایک را روانه بیمارستان کرد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سه شنبه گذشته دنیای فوتبال و موسیقی با خبری جنجالی مواجه شد. شکیرا خواننده معروف و همسر سابق جرارد پیکه آهنگی منتشر کرد که در آن از ستاره سابق بارسلونا و نامزد جدیدش کلارا چیا انتقاد کرد. آهنگ شکیرا میلیون ها بار دیده و شنیده شده است. این نقطه شروع یک جنجال جدید با نقش زوج سابق بود.

1794993

امروز رسانه های کاتالونیا مدعی شدند کلارا چیا به همین دلیل در بیمارستان بستری شده است. در گزارشی آمده است: کلارا دچار حمله اضطراب شد و به کلینیک کرونسالود، یک کلینیک خصوصی در بارسلون منتقل شد و به دلیل حمله اضطرابی دچار مشکل تنفسی شد و در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1867900
11 فوریه 1401 ساعت 20:40
10.5 هزار امتیاز خبر|

8نقطه نظر

افشای گوشه ای از تنش های جدید این زوج جنجالی

سائول اورتیز، روزنامه نگار اسپانیایی که این خبر را منتشر کرد، گفت: “مردم بیرون از خانه کلارا چیا می رفتند و آهنگ شکیرا را با صدای بلند می خواندند. هر بار که او از خانه بیرون می آمد، همه در شهر او را می شناختند. در حالی که کلارا اساساً بسیار بسیار است. خجالتی او قرار است “هشت روز با پدر و مادرش زندگی کند و از راه دور کار کند. او اصلا احساس خوبی نداشت و به توصیه اطرافیانش، او را برای مراقبت به پدرش بازگرداندند. برای یک 23 ساله کار آسانی نیست. دختر یک ساله به زبان اسپانیایی صحبت کند.

شکیرا در آهنگ خود تلویحاً کلارا چیا را با ساعت کاسیو و ماشین توینگو مقایسه کرد و پیکه را به خاطر تعویض ساعت رولکس با کاسیو و فراری با توئینگو مورد تمسخر قرار داد. امروز رسانه های اسپانیایی مدعی شدند که طعنه های شکیرا باعث ناراحتی نامزد جدید جرارد پیکه شد تا جایی که او دچار حمله اضطراب شد و به سرعت به بیمارستان منتقل شد.

رسانه های اسپانیایی فاش کردند که کلارا چیا، نامزد جدید جرارد پیکه، پس از انتشار آهنگ جنجالی شکیرا که در آن به او و پیکه حمله کرده بود، دچار حمله عصبی شد و به سرعت به بیمارستان منتقل شد.

آهنگ شکیرا نامزد پایک را روانه بیمارستان کرد!

اورتیز ادامه داد: برای کلارا محافظ دائمی استخدام شده و هشت روز است که خانه پدری خود را ترک نکرده و از نظر روانی نیز نیاز به کمک تخصصی دارد و تحت نظر روانپزشک است.

1797046