آژانس تماس با منچستریونایتد الکس ریمیرو از رئال سوسیداد به عنوان چلسی نیز به این دروازه بان ابراز علاقه کرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


گفته می شود منچستریونایتد علاقه خود را به الکس ریمیرو، دروازه بان رئال سوسیداد افزایش داده و حتی با آژانس او ​​تماس گرفته است و چلسی نیز دور او حلقه زده است.

گزارشی که اخیرا توسط The Peoples Person پوشش داده شده نشان می دهد که رمیرو – که در این فصل 23 دروازه خود را بسته نگه داشته است – به عنوان جایگزین احتمالی آندره اونانا در رادار یونایتد قرار دارد.

اونانا تابستان گذشته با انتقالی 47.2 میلیون پوندی از اینترمیلان به عنوان جانشین مستقیم داوید دخیا، که اقامت 12 ساله اش در این باشگاه توسط اریک تن هاگ به پایان رسید، وارد شد.

اونانا علیرغم نشان دادن اجمالی از درخشش خود، هنوز هم اولین فصل وحشتناکی را در یونایتد پشت سر گذاشته است که باعث شده است در 48 بازی در تمامی رقابت ها 81 گل دریافت کند.

او چندین اشتباه بزرگ مرتکب شده است که برای یونایتد بهای گزافی را به همراه داشته است – به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا قبل از حذف آنها در مرحله گروهی.

نقل شده بود که در اولدترافورد، شک و تردید در مورد بازیکن کامرونی وجود دارد، از این رو پیوندهای باشگاه با رمیرو چشمگیر است.

نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو در مورد این وضعیت به روز رسانی کرده و نشان داده است که فصل عالی یونایتد ریمیرو در لالیگا بی توجه نبوده است. او هوادارانی در یونایتد و چلسی دارد.

هر دو غول انگلیسی در مورد بازیکن شوت زنی که گفته می شود با بند 70 میلیون یورویی سنگینی که در شرایط فعلی او وجود دارد محافظت می شود، “پرسش کرده اند”.

MD اظهار داشت که علاقه و درخواست‌های یونایتد و چلسی از آژانس انتقال رمیرو به رئال سوسیداد منتقل شده است.

سوسیداد اکنون می‌داند که شیاطین سرخ و آبی‌ها مشتاق هستند به بازیکن خود حمله کنند، اما به دو دلیل اصلی در مورد این موضوع آرامش دارند.

اولاً، این بازیکن 29 ساله در ورزشگاه آنوئتا بسیار خوشحال است و در تابستان امسال به دنبال خروج نیست. ثانیاً، سوسیداد به دلیل بند آزادسازی و اینکه قرارداد این بازیکن قرار است در سال 2027 به پایان برسد، در مذاکرات مزیت خواهد داشت.

یونایتد باید در شرایطی که رمیرو و تهدیدی که چلسی برای جذب او به انگلیس دارد زنده بماند. در همین حال، مردان تن هاگ روز یکشنبه هنگامی که در یک دیدار پرمخاطب در لیگ برتر به مصاف آرسنال می روند، به میادین بازمی گردند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/09/man-united-contact-agency-of-real-sociedads-alex-remiro-as-chelsea-also-express-interest-in-the-goalkeeper-279998/ منبع: