آژاکس به یونایتد: ما مثل بارسا پولدار نیستیم

آژاکس قیمت آنتونی را 75 تا 80 میلیون یورو و مارتینز ارزش او را حدود 50 تا 60 میلیون یورو تخمین زده است.

آنتونی

این خبر خوبی برای تنهاخ نیست زیرا بعید است یونایتد بتواند پس از خرید دیونگ از بارسا چنین مبلغ هنگفتی را بپردازد. برخلاف بارسا که وضعیت مالی بدی دارد، آژاکس وضعیت مالی ثابتی دارد و در گفتگو با تانهاچ و همچنین جان مورتا، مدیر ورزشی جدید یونایتد، صراحتا اعلام کرده است که بازیکنانش را به هر قیمتی نمی فروشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آنتونی وینگر برزیلی آژاکس و لیساندرو مارتینز مدافع آرژانتینی در لیست خرید اصلی سرمربی سابق آژاکس قرار دارند، اما برخلاف دژونگ و بارسلونا، آژاکس در وضعیت بد مالی قرار ندارد و به هیچ وجه نمی‌خواهد با یونایتد کار کند. بودجه ی تو.


سرویس خبر شماره: 1831046 |
6 تیر 1401 ساعت 23:08 |
27.3 هزار امتیاز خبر|

6نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اکنون مشخص شده است که اریک تونهاچ سرمربی هلندی منچستریونایتد علاقه خاصی به هموطنان خود دارد و در تابستان امسال فعالیت اصلی شیاطین سرخ در بازار نقل و انتقالات روی بازیکنان متمرکز است. به هر حال، ستارگانی که عادت دارند تنها زیر نظر تیم سابقش آژاکس بازی کنند، برای یونایتد بیش از هر کس دیگری مهم هستند.

آنتونی و لیساندرو مارتینز، دو بازیکن فعلی آژاکس، از اهداف کلیدی یونایتد در تابستان امسال هستند. اما تلگراف امروز مدعی شد که باشگاه هلندی به یونایتد گفته است که اگر هر دو بازیکن را می‌خواهند، باید برای 150 میلیون یورو آماده به میدان بروند.

لیساندرو مارتینز

آژاکس به منچستریونایتد گفته است که اگر بخواهد دو بازیکن آنتونی و لیساندرو مارتینز را به خدمت بگیرد، باید 150 میلیون یورو بپردازد.