آیا احتمال تکرار فاجعه 2006 برای یوونتوس/بانوی پیر به سری B کاهش می یابد؟

یک وکیل ایتالیایی مدعی شد که یوونتوس پس از کاهش 15 امتیازی به دلیل تقلب در سود نقل و انتقالات، ممکن است به دسته دوم ایتالیا سقوط کند.

در این پرونده یوونتوس متهم است که علیرغم اینکه بازیکنان به دلیل ضررهای باشگاه در جریان شیوع ویروس کرونا از حقوق چهار ماهه خود چشم پوشی کرده اند، به طور مخفیانه به آنها سه ماه حقوق پرداخت کرده اند، اما این را در ترازنامه درج نکرده اند و او نیز این مبلغ را درج نکرده است. به فدراسیون فوتبال ایتالیا اطلاع دهید.

این مطلب را نیز بخوانید: پیوند رسوایی و نقل و انتقالات منچستریونایتد/ این ستاره ها را رایگان بگیرید!



سرویس اخبار فوتبال خارجی

در سال 2006، یوونتوس پس از افشای تقلب و انتخاب داور خود برای مسابقات، به سری B سقوط کرد. چند تیم دیگر از جمله میلان و لاتزیو نیز در این دیدار حضور داشتند که از امتیاز محروم شدند.

در حالی که یوونتوس در اولین پرونده درخواست تجدیدنظر داد و هرگونه فعالیت غیرقانونی در این مورد را رد کرد، فرانچسکو آندریانوپولی، وکیل ایتالیایی می گوید: اگر به حکم دادگاه قبلی نگاه کنیم، یوونتوس در خطر جدی سقوط از سری B است. اگر برای این نوع تخلف 15 امتیاز کسر شود، بقیه تخلفات چطور.

با این حال، آندریانوپولی گفت: “اگر به تصمیمات گذشته در مورد تخلفات بودجه نگاه کنید، پاسخ باید “نه” باشد زیرا دادگاه های ورزشی همیشه نسبت به این نوع تخلفات، حتی جدی ترین مواردی که در مورد آنها صحبت می کنیم، سختگیری کمتری داشته اند.