آیا اروگوئه طبق وعده داده شده بارسلونا را شکست خواهد داد؟

این عملیات شانس او ​​را برای رفتن به قطر بیشتر کاهش می داد، اما در درازمدت برای او بسیار بهتر بود و در نهایت این بازیکن تصمیم گرفت برای جلوگیری از مشکلات بیشتر در آینده ریسک کند.
او روند درمانی خود را زیر نظر تیم پزشکی بارسلونا آغاز کرد و ژاوی برای بهبود وضعیت روحی خود زودتر از موعد مقرر به او اجازه داد تا به اردوی تیم ملی اروگوئه برود.

یکی از اقدامات مقامات فوتبال اروگوئه، به خدمت گرفتن پروفسور اورتگا، بدنساز باشگاه اتلتیکو مادرید بود تا بتواند آرائوخو را به جام جهانی برساند. اورتگا که حضورش در اروگوئه با مخالفت سران اتلتیکو مواجه شد، سرانجام مجوز لازم را گرفت و پس از دو هفته همکاری با بازیکن مصدوم، توانست به قول خود عمل کند. او توانست آرائوخو را به شرط ورود به فهرست نهایی اروگوئه بیاورد.


سرویس خبر شماره: 1854168
نوامبر 27, 1401 @ 22:45
2.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

نگرانی در باشگاه کاتالان

حالا گفته می شود آرائوخو اولین دیدار مقابل کره جنوبی را از دست خواهد داد اما کادر فنی در بازی دوم مقابل پرتغال (7 دسامبر) با او بازی خواهد کرد که این برخلاف قولی است که دیگو آلونسو سرمربی اروگوئه ای به ژاوی داده است. . طبق توافق صورت گرفته، آراوخو تنها در صورت صعود اروگوئه به مرحله حذفی در ترکیب تیم ملی کشورش حضور خواهد داشت. بارسا به شدت نگران بازگشت آراوخو از مصدومیت است اما شنیده ها حاکی از آن است که این مدافع گرانقدر از بازی برگشت استفاده خواهد شد. آرائوخو به ژاوی قول داده تا زمانی که مصدومیتش به طور کامل برطرف نشود، بازی نخواهد کرد، اما شاید تسلیم فشار کادر فنی شود. البته هر مصدومیت زودهنگام آرائوخو می تواند به شکایت بارسلونا از اروگوئه منجر شود. اروگوئه در جام جهانی با کره جنوبی، غنا و پرتغال همگروه است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهر، رونالد آرائوخو در اولین ثانیه های بازی دوستانه مقابل تیم ملی ایران مصدوم شد و زمین را ترک کرد. .

در داخل باشگاه بارسلونا می ترسند مسئولان تیم ملی اروگوئه به قول خود در مورد رونالد آراوخو عمل کنند.

آیا اروگوئه طبق وعده داده شده بارسلونا را شکست خواهد داد؟