آیا استقبال از ادامه حضور ستاره استقلالی ها/ بازگشت او به آبی پوشان مردود است؟

سیاوش یزدانی مدافع سابق استقلال در زمان حضورش مانند محمدحسین مرادمند راهی تیم نظامی شد اما نکته جالب اینجاست که با وجود خدمت سربازی در نیروی دریایی ارتش حتی یک دقیقه هم بازی نکرد. ملوان و حتی مازیار زارع در تمرینات پیش فصل شاگردان حاضر نشدند تا اینکه با شروع لیگ برتر این بازیکن بالاخره در روزهای اخیر حاضر شد با ملوان تمرین کند.
البته طبق شنیده ها یزدانی در روزهای اخیر پس از بی نتیجه ماندن تلاش هایش در خصوص کنکور دکتری تلاش کرده است تا از پدرش کفالت و معافیت از خدمت بگیرد اما تاکنون نتیجه ای در این زمینه نگرفته است. توجه. یزدانی چند روزی است که تمرینات خود را با ملوان آغاز کرده است اما طبق پیگیری های انجام شده باید تا پایان خدمتش با تیم شمال به کار خود ادامه دهد و خاطرنشان می شود که گروه ضربت n هنوز پاسخی به باشگاه دریایی در خصوص بررسی وضعیت این بازیکن داده نشده است، این درحالی است که مدافع فصل گذشته آبی های پایتخت بخش مهمی از اردوی تدارکاتی تیمش را از دست داد و می ماند ببینیم چه زمانی در ترکیب تیمش قرار می گیرد. طبق برنامه اعلام شده ملوان و استقلال در هفته دوم لیگ برتر در شهر انزلی به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا یزدانی و تیم سابقش به زودی دوباره به مصاف هم بروند.
البته برخی رسانه ها گفته بودند که زارع اجازه نداده یزدانی با ملان تمرین کند که شنیده ام این موضوع صحت ندارد و سرمربی ملان نیز از این موضوع استقبال کرده است. یزدانی در ابتدا به دلیل مشکلات روحی و روانی به درخواست او و با رضایت زارع با ملوانان تمرین نکرد، اما اکنون تا مشخص شدن تکلیف یزدانی، این بازیکن تمرینات خود را با ملوان آغاز کرده و حتی احتمال همراهی او با ملوان وجود دارد. ملوان در هفته های ابتدایی تا زمانی که بررسی وضعیت او نیاید، در صورت باقی ماندن در خدمت، به تشخیص کشاورز وجود خواهد داشت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال