آیا اسلام و استقلال شایعه است؟ / واکنش ذوب آهن؛ عکس با پیراهن ندیدیم!



یکی از بازیکنانی که در روزهای اخیر درباره حضورش در استقلال صحبت های زیادی شده و حتی گفته می شود با مدیران این باشگاه به توافق نهایی رسیده است، محمدحسین اسلامی است.

این بازیکن 23 ساله که چهره ذوب آهن شد، قرارداد خود را با این باشگاه اصفهانی تکمیل کرده و می تواند آزادانه به هر تیمی بپیوندد. اما امروز شایعه معامله اسلامی با استقلال واکنش جالب نیما نکیسا، مدیرعامل ذوب آهن را در پی داشت.

نکیسا در خصوص سوالات مطرح شده در خصوص قرارداد اسلامی با استقلال گفت: اسلامی با ما قرارداد ندارد و هر باشگاهی که دوست داشته باشد می تواند برود. او تصمیم نهایی خود را نگرفته و علاقه و تعصب زیادی نسبت به ریخته گری آهن دارد. ما هم خیلی دوستش داریم، چون از نظر اخلاقی، رفتاری و فنی مورد تایید ماست. انشاالله تصمیم می گیرد در ذوب آهن بماند.

مدیرعامل ذوب آهن اضافه کرد: من هم شنیده ام که با استقلال توافق کرده است اما هر بار که قراردادش را امضا کرد و به تمرین تیم رفت، می توان گفت به استقلال می رفت. این موضوع هنوز فاش نشده و ما عکسی از این بازیکن با پیراهن استقلال ندیده ایم اما اگر این کار را بکند خوب است. انشاءالله اسلام آینده روشنی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: محمدحسین اسلامی با استقلالی ها تمرین کرد! + عکس



سرویس داخلی اخبار فوتبال